Jean schreef: Die ge-oefende Parelridders hebben gisteravond anders flink bommen moeten slikken! :lol:

Volgens mij heb je er vooral in het begin enorm veel geslikt, dus bommen slikken is jou ook niet helemaal vreemd :twisted:

Maar goed ik zal nog ff oefenen en vrijdag D-day, dan zal ik van Muijen ff een lesje Bomberman leren 8)

Oh ja van Faassen, als je komt neem ff je hub mee dan kunnen er wat meer computers aangesloten worden.

L1Rn4urAyA7aTEe

Er ligt een hub weg te roesten bij ons, dus die mag wel uitgeleend worden evt. denk ik (hij is van Jaco)... Dus.

HaJee schreef: Ik wil eerst oefenen voor de volgende party! Ik heb het spel reeds gedownload en uitgepakt enzovoort, maar als ik het opstart krijg ik geen beeld... snif. Iemand een suggestie? (muziek doet het overigens wel)

Heb je wel de goede versie gedownload van 42 mb?
Daarnaat moet je ook voordat je opstart ff de file MAKECFG runnen en dan kan je wel spelen.

Skippy schreef: [..] Heb je wel de goede versie gedownload van 42 mb? Daarnaat moet je ook voordat je opstart ff de file MAKECFG runnen en dan kan je wel spelen.

Nu moet je niet als een gek in de link van Jan Paul gaan zoeken naar een bomberman van 42 mb, want die zul je dus echt niet vinden. Dus niet naar het geklets van deze blaataap luisteren, maar gewoon die van die link van JP gebruiken.

Heb ik gedaan, maar het probleem ligt dus ergens anders. Ik heb de zip-file uitgepakt en vervolgens de rar-file, meer was er toch niet om uit te pakken?

Probeer eens de compatibiliteit te veranderen. Rechts klikken op BM95.exe - Compatibiliteit - En dan wat verschillende proberen. Geen idee of het wat helpt hoor, bij andere spellen soms wel.

L1Rn4urAyA7aTEe

Gaat het hier over hetzelfde spel als waar die lui van P94 en P76 helemaal verslaafd aan zijn? Dat heette ook MadBomber ofzo...

Jean schreef: Probeer eens de compatibiliteit te veranderen. Rechts klikken op BM95.exe - Compatibiliteit - En dan wat verschillende proberen. Geen idee of het wat helpt hoor, bij andere spellen soms wel.

Kun je doorgeven wat jouw compabiliteitsgegevens zijn? Ik heb nu toch alle compabiliteitsmodi gehad, maar geen resultaat.

Als ze allemaal niet werken, dan werkt het blijkbaar niet. Ik heb het ook niet aanstaan, maar bij andere spellen wil het nog wel eens schelen.
Verder weet ik ook zo gauw niet wat het kan zijn.

Ik weet niet welk icoontje je nu gebruikt, maar je moet volgens mij niet die met het bommetje hebben, dat werkt niet. Die met dat blauwe vierkantje werkt wel. (bij mij dan, iig)

Infamous angel

Bij mij doet ie het ook prima. 't Is wel al een heel oud spel, alleen in een nieuw jasje. Ik was er eens goed in, maar ja..... Ik vind het irri dat je nog na de explosie geraakt kan worden door die wolken :evil:

Als je in het echt tegen een vuurkolom van een ontplofte bom aanloopt blijf je toch ook niet heel? Dit spel is gewoon ultra-realistisch!
En HaJee, we mogen er toch van uit gaan dat je inderdaad BM95.exe hebt gestart? Dat bommetje is trouwens z'n hoofd, Rossatron.

Jean schreef: En HaJee, we mogen er toch van uit gaan dat je inderdaad BM95.exe hebt gestart?

Uiteraard, ondertussen zelfs al een illegaal binnengehaalde versie geprobeerd, maar zelfde resultaat.

Oke even voor de duidelijkheid, Jan-Paul en Dirk die komen morgen rond 15:00. JM is mij nog niet helemaal duidelijk, maar goed als je komt JM neem ff een hub mee.

Infamous angel
Jean schreef: Als je in het echt tegen een vuurkolom van een ontplofte bom aanloopt blijf je toch ook niet heel? Dit spel is gewoon ultra-realistisch! En HaJee, we mogen er toch van uit gaan dat je inderdaad BM95.exe hebt gestart? Dat bommetje is trouwens z'n hoofd, Rossatron.

Jaja, maar die vuurkolom blijft net ff iets te lang hangen.
Verder werkt het spel bij mij alleen als ik het direct vanuit de dir. opstart, een snelkoppeling werkt niet. Dan begint er helemaal geen spel, je ziet alleen heel snel ff wat door het beeld flitsen.

Ik denk dat je de verkeerde snelkoppeling gebruikt.

Tommy schreef: Oke even voor de duidelijkheid, Jan-Paul en Dirk die komen morgen rond 15:00. JM is mij nog niet helemaal duidelijk, maar goed als je komt JM neem ff een hub mee.

Eueueueh Deen,.. ik weet niet meer of het je het nog weet,.. maar die HUB die bij JM was ligt al weer hier voor zover ik weet.

Ach ja we zien wel,.. er is morgen nog iemand bij dus voor zover ik weet hebben we dan 5 mensen. nog plek voor wel iig drie.

Ik ben mijzelf ook niet helemaal duidelijk... Maar ik denk dat ik morgenmiddag wel ff wat bommetjes kom leggen. Een hubje heb ik hier niet meer, tenminste niet zonder mijn huisgenoot los te koppelen, hetgeen hij mij niet in dank zal afnemen. Ik heb nog wel een router, maar dat schiet niet echt op.

L1Rn4urAyA7aTEe

Wij hebben dus een nieuwe modemrouter, dus ons hubje wordt meer niet gebruikt. Als je Jaco lief aankijkt mag je 'm misschien wel lenen. ;)