vanDijk schreef: least but not last wil ik me ook graag opgeven...

hey van Dijk, ben je dan ook zo'n een die dan heel lang nadenkt over om je op een leuke manier aan te melden? Heb ik wel gedaan, maar uiteindelijk toch simpel gehouden. Moet je maar es op letten hoe anderen dat doen, er zijn er bij die minstens 4 minuten er over hebben gedaan zich op te geven en daarna nog even op 'view post' klikken. Lachen.

Kiffen schreef:

hey van Dijk, ben je dan ook zo'n een die dan heel lang nadenkt over om je op een leuke manier aan te melden? Heb ik wel gedaan, maar uiteindelijk toch simpel gehouden. Moet je maar es op letten hoe anderen dat doen, er zijn er bij die minstens 4 minuten er over hebben gedaan zich op te geven en daarna nog even op 'view post' klikken. Lachen.

wordt er ergens bijgehouden hoe lang iemand doet over het typen van zijn/haar bericht? zou wel een leuke functie zijn.
waar staat trouwens die view post waar je het over hebt?
(die view post krijg je nadat je bericht hebt gepost, maar hoe kom je aan die gegevens?)

ik ook !

Kiffen schreef:

Goed gezien, ik ben gisteravond rond 12 uur begonnen. rond 1 uur zette ik een extra komma in mijn stukje maar die heb ik rond half 2 toch maar weer weggehaald. Tevreden met het resultaat?

Harm-Tjeerd meld zich hierbij weer af. Hij redt het toch niet om op tijd te komen.

Oeps, ik ben zo dom geweest om te zeggen dat ik wel kan werken. Om half 8 is het eten zeker al op?

Hoe laat begint de opening?

Mensen die alleen bij de opening willen zijn, moeten in ieder geval om half negen aanwezig zijn. Daarvoor zal nog gezellig de maaltijd worden besloten met een kopje koffie/thee.

Als je dus koffie en/of thee wilt hebben moet je ietsje eerder komen, bedoelt Flor is te zeggen.

anders ik wel

Bin dabei

Toffe avond! Senaat f.t. bedankt!

Bedankt.

Bedankt maar hoor.

Het was tof, bedankt!

Mooie avond, bedankt maar weer!

geslaagde avond! allemaal bedankt en speciaal de interval drec en de band!

hulde! basic, drec, band, senaat f.t., me moeder, en de rest.... hulde!

truste..

Ik ben net wakker, dus nee bedankt Johan... En iedereen bedankt, toch ook een hoogtepuntje van het jaar zo'n avond vind ik dan

Herbsgarden

Ik heb ook een leuke avond gehad. Wat ik wel opvallend vind, is dat er zo weinig vragen komen uit de zaal, terwijl het onderwep van de helaas niet zo formidabele lezing daar genoeg aanleiding tot gaf. Misschien dat er op soos wel enorm is doorgepraat over het onderwerp, maar dat krijg je vanachter de bar niet echt mee.

Kortom: ik ben gewoon benieuwd wat iedereen van de lezing vond. Had Poortinga een sterk verhaal? Rennen de mensen vandaag echt zo hard dat ze de bijbel niet meer zien staan? En wat is de bijbel vandaag: slechts een printje van een boodschap die anders ook wel zou bestaan of een boek dat je van kaft tot kaft letterlijk moet nemen? Ik weet dat dit topic niet de beste plaats is om hierover door te praten, maar 't valt altijd te proberen.