+0
RianneS
Lieve GSVers,
Het is weer zover! De tweede OCSG studentendienst van dit jaar. Deze zal plaatsvinden op zondagavond 20 mei. Zoals al op de flyer te zien is is het thema "In vuur en vlam", hierbij gaat het over het werk van de Heilige Geest. Past goed zo net voor pinksteren! Deze keer is de dienst primair bedoeld voor de studenten van de christelijke studentenverenigingen, en dus niet evangeliserend. De spreker zal daar ook rekening mee houden in het praatje, het zal niet zo algemeen zijn.
We hopen op een goede opkomst! Be there!
Alleen mensen die naar de TOKO gaan hebben een goed excuus :wink:
Lijkt me tof! Ik kom!
En de Roodmensen die dan op kamp zijn hebben ook een goed excuus. Helaas, had er graag bij willen zijn...
klopt inderdaad.. Helaas, maar omdat we met alle 5 de christelijke verenigingen rekening moeten houden konden we niet ook nog met alle regioweekenden vd GSV rekening houden...
schrijf het allemaal in je agenda, vergeet het niet: volgende week zondag is de dienst al!
en nog maar een keertje onder de aandacht brengen....
Precies, hartstikke leuk en rianne zit nog wel in de organisatie dus dat kan niet misgaan..
Lijkt me wel erg leuk, maar ik wou eigenlijk mijn hoofd weer eens laten zien bij mn ouders... Ik denk er nog even over
leuk zeg, ik ben erbij!
Het was mooi, OCSG bedankt!
De band mag voortaan wat minder decibel produceren, je kon werkelijk niemand horen zingen inclusief jezelf... Verder was het wel mooi hoor :)
klopt inderdaad, het was erg hard, ik hoor ook meerdere reacties daarover.
leuk dat er zoveel GSVers waren!
graag horen wij als commissie ook nog evt verbeterpunten of ideeen voor komende diensten... binnenkort gaan we de boel evalueren en daarvoor is het ook handig jullie meningen te horen!
Ligt het aan mij of was het niet heel druk? Verder wel een toffe dienst. Een kniesoor die let op harde muziek, je wordt er als zijnde geen diehard worshipliefhebber wel met je neus op de feiten gedrukt aangezien je de helft van de nummers niet kent. Maar toch complimenten, ik heb genoten.
Ik vond het een hele mooie dienst!
het was inderdaad niet heel erg druk. De vorige dienst dit jaar had ruim 250 bezoekers, nu is het aantal geschat op zo'n 125.