annemarieke

Joris..

Bert Jan?

Vriend Niels

Zo, even het programma voor iedereen verpesten:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/12 ... l#comments
annemarieke

Hee vanavond is het weer zo ver!! Wiehoe :D
Half negen Nederland 1. Dat je het even weet...

ah nee moet dit nu echt? ?

ja, briljant programma!

Toch vind ik dat het programma zijn gloriedagen voorbij is. Ik vond het nogal een trieste vertoning toen gewone stervelingen opeens niet meer goed genoeg waren en er alleen nog maar bekende Nederlanders mee mochten doen. Ze zijn sinds dien nogal op een geforceerde manier bezig met steeds groter en beter. Was het vorig seizoen al niet zo dat ze niet naar één maar naar drie landen gingen?

Die kritiek hebben ze volgens mij ter harte genomen. Ik vond het altijd briljant. Alleen maken ze de aflevering zo, dat er geen touw aan vast te knopen is. Dat vind ik jammer. Het zieligste vind ik de reconstructie achteraf die je doet vermoeden: je had het best kunnen weten. Daarnaast snap ik een ding nog steeds niet. Waarom ga je als "niet mol" gewoon niet overal een beetje tegenaan lopen schoppen. Dan stemmen alle andere "niet mollen" verkeerd en heb jij meer kans om door te gaan. Of gebeurt dat al?

Komt het begrip 'mollenstreek' je niet bekend voor? Ja, mensen doen dat dus, maar er valt dus geld te verdienen wanneer ze de opdrachten wel goed uitvoeren. Ze moeten dus soms ook hun best doen.

H3nQ schreef: Toch vind ik dat het programma zijn gloriedagen voorbij is. Ik vond het nogal een trieste vertoning toen gewone stervelingen opeens niet meer goed genoeg waren en er alleen nog maar bekende Nederlanders mee mochten doen. Ze zijn sinds dien nogal op een geforceerde manier bezig met steeds groter en beter. Was het vorig seizoen al niet zo dat ze niet naar één maar naar drie landen gingen?

Nee ik dacht het niet, maar het programma word niet minder als je er alleen bekende Nederlanders in stopt. bekende Nederlander worden wordt je zo :)
maar misschien ligt het aan mij, ik heb ook alleen de seizoenen gezien met de bekende Nederlanders.

Ik vind het jammer dat het niet meer met onbekende Nederlanders is. Al die acteurs enzo... Plus, de BN'ers worden ieder jaar vervangen door iets minder bekende BN'ers... Das zelfs een beetje sneu. Het programma is echt heel cool als er gewone Nederlanders in mee doen, dan kent niemand iemand en moet iedereen echt heel erg zijn best doen. Nou ja, kijk maar es op uitzendinggemist. nl, daar zijn ze nog wel te zien geloof ik.
Wie is de mol dit jaar trouwens? Ik heb echt werkelijkwaar geen idee. En das niet raar, het wordt zo gefilmd dat je het ook niet KUNT weten.

Lizzy schreef: Ik vind het jammer dat het niet meer met onbekende Nederlanders is. Al die acteurs enzo... Plus, de BN'ers worden ieder jaar vervangen door iets minder bekende BN'ers... Das zelfs een beetje sneu. Het programma is echt heel cool als er gewone Nederlanders in mee doen, dan kent niemand iemand en moet iedereen echt heel erg zijn best doen. Nou ja, kijk maar es op uitzendinggemist. nl, daar zijn ze nog wel te zien geloof ik. Wie is de mol dit jaar trouwens? Ik heb echt werkelijkwaar geen idee. En das niet raar, het wordt zo gefilmd dat je het ook niet KUNT weten.

Ik heb ook geen idee. Anniek is zo opzichtig aan het mollen dat ze de mol niet kan zijn. Iedereen stinkt erin :P

Dubbelpost!

Jon was de mol. Mooi gespeeld zou ik zeggen.

annemarieke

Ja dat heeft ie zeker mooi gedaan! Hilde riep het vanaf aflevering 1 al maar ik heb nooit geloofd dat hij het was. Ben wel blij dat het Anniek niet was :)
Op naar een nieuw seizoen!

Het was weer leuk, maar ik vond het wel jammer dat de winnaar al vóór de laatste uitzending bekend was. Seizoen 10 wordt extra spannend trouwens.

Dat vond ik achteraf eigenlijk wel slim gedaan en bovendien origineel.
Ik kijk uit naar het volgende seizoen.

annemarieke

Was het voor donderdag al bekend?
waarom wordt seizoen 10 extra spannend??

Aan het eind van de uitzending van vorige week werd Viviënne al als winnaar uitgeroepen, terwijl we nog niet wisten wie de mol was. Maar desondanks was het weer een leuk seizoen, hoewel niet de leukste volgens mij.
Seizoen 10 wordt extra spannen omdat het nr. 10 is :) (dat zeiden ze tenminste)

annemarieke

Omdat het nummer 10 is... hmm ben benieuwd!
Ik had je vorige post niet goed gelezen, ik dacht dat je al wist wie de mol was een week eerder.. Ik vond het juist wel mooi dat we al wisten dat Vivienne gewonnen had. Ik heb de hele week gehoopt dat niet Anniek de mol was, toch best mooi dat je het nog steeds niet weet ookal zijn er nog maar 2 deelnemers over!
Zou de mol echt pas in de eerste aflevering gekozen zijn? Ik vraag me dat nog af.

Ik denk van niet. John zou anders binnen een zeer korte tijd het hele protocol van het spel uitgelegd moeten krijgen. Ik denk dat de molverkiezing een afleidingsmanoeuvre was.