De serie "Wie is... de Mol" is iedere donderdag om 20.30 uur op Nederland 1 te zien. De herhaling is op maandag om 15.10 uur op Nederland 2.

Valt er op de BBC ook nog wat interessants te bekijken?
Onbegrijpelijk trouwens dat Liesbeth Kamerling op zo weinig stemmen kan rekenen in de poll.

Vriend Niels

Dus jij denkt dat Liesbeth de Mol is Harmen? Is het programma nu Molloos? :)

Maar Renate is de Mol en tevens mijn favoriet in het programma. Toch wel het grootste presentatie-talent van Nederland op dit moment.

Onder het mom van kiezen wie de mol is stemt iedereen natuurlijk gewoon op zijn of haar favoriet, en daarom is het onbegrijpelijk dat Liesbeth zo weinig stemmen heeft. Dodelijk voor de kijkcijfers ook dat ze nu al weg is, maar ze kan nog terugkomen toch?

Lech Walesa

Ik zeg Menno Bentveld, hij verstaat allerlei dingen zogenaamd niet en met dat meten ook. Hij moest wel van die toren af, aangezien hij vanwege zijn tijd bij Jules Unlimited in dat soort kunstjes genoeg ervaring heeft.

Menno Bentveld is het dus iig niet omdat Paul op hem had gestemd en er nu uit ligt. Wat een geweldige aflevering gister, vooral met dat stelen van de mollenboekjes! Die Nadja is wel een enorme doos trouwens, dat ze net als Eva een beetje rechtdoor ging lopen, hahaha.. Volgens mij probeert ze uit alle macht de verdenkingen naar haar toe te trekken. Ik begin een heel klein beetje Dick Jol te verdenken als mol, de rest doet allemaal zo overdreven dus kan hij mooi stilletjes zn gang gaan. Ofzo. En bij die toren kwam hij ineens wel heeeeel ver..

annemarieke

Het spel met de toren was prachtig! Ze waren echt goed bezig! ik weet nu echt niet meer zo goed wie de mol is. Inge is ook wel een goeie, die kan het ook wel es zijn

annemarieke

SHIT menno is dr uit!

mensenvriend

Ja, echt heel erg jammer. :( Dat was (is) zo'n leuke vent. Ik vond het erg grappig hoe fanatiek hij het spel aan het spelen was.

Ah bah, ik heb het gister gemist en nu weet ik ook al vast voor de herhaling dat Menno er uit is... Weeeh

Had je beter niet op dit topic kunnen gaan kijken voordat je de herhaling ging zien...

nee inderdaad, maar ik kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen.

Nadja

kan dat andere topic weer open? het ging me om de poll

Diegene die dit topic heeft gestart kan de poll (in dit topic) toch ook aanpassen?

Dan blijven de stemmen staan toch?

Forumregels schreef: 2: Een nieuw topic openen over een onderwerp waarvoor al een (actueel) topic bestaat, is niet toegestaan.

De poll is aangepast.

Ontopic dan maar: mijn verdachte was heel lang Eva, tot ik op het forum van wie is de mol een aantal hints heb gezien die nogal naar Inge wijzen. Zo heeft iemand ontdekt dat zij op elke groepsfoto haar hand op een bepaalde manier houdt dat overeenkomt met het hand alfabet, en waar dan 'Inge de mol' uit zou komen. Kijk hier maar es:

annemarieke

Ja van die hint had ik ook al gehoord! en ik heb hem ook al helemaal gecheckt vorige week! kon het niet laten.. Inge is gewoon de mol nu moet het wel!

Volgens mij niet hoor. Die hints zijn allemaal heel onduidelijk en gezocht. Mijn mol is nog steeds paul. Zijn rode scherm is nooit gezien geweest en vooral bij de laatste opdracht kon hij kiezen voor 5000 in de pot of alle 4 in de finale, hij koos niet voor de 500 maar hing een verhaaltje op over eerlijkheid en verdachtmaking naar de anderen toe.

3 redenen waarom Inge het vor mij niet is:

1. Renate heeft express vragen fout beantwoord en kreeg als ik me niet vergis Inge te zien, dus dan kan Inge de mol niet zijn.

2. Dick Jol dacht alle vragen goed te hebben en kreeg ook Inge te zien, hij heeft toen vooral Inge in de test aangewezen als mol, dan is het vreemd dat hij er uitvloog.

3. Een actrice als mol is te voor de handliggend.

Kortom paul is de mol.