+0
Sietske
Hoi,
Nog steeds op zoek naar een kamer, of lijkt het je leuk om in een studentenhuis te wonen i.p.v in een studentenflat?
Per 15 september komt er bij ons een kamer vrij in Briljantstraat 40.
We wonen in een rijtjeshuis met een gezamelijke woonkamer van ong 40 m2, badkamer met 2e toilet, relaxete tuin, schuurtje voor de fietsen.
Het gaat om een zolderkamer van ong 16 m2 met een ruime inbouwkast. De huurprijs is €250,- (inclusief gas, water, licht en internet)
Lijkt het je leuk om onze nieuwe huisgenote te worden? Mail dan naar sietskeberghuis6@hotmail.com (eventjes opletten dat je de 6 niet vergeet...)
Groeten van
Reinier Berghuis
Gerrit Velvis
Sietske Berghuis
word je er gewoon wéér op afgerekend geen vrouw te zijn! waar gaat het heen met onze maatschappij.
Misschien moet je er bij zetten dat je ook een pooltafel hebt ;). Of is ie er ondertussen niet meer??
Het is in dit huis zelfs mogelijk om een half jaar geen huur te betalen en daar bijna mee weg te komen...
met de nadruk op bijna neem ik aan!
mooi huisje, zou er bijna zelf mn intrek willen nemen,.. maar mij zul je er al vaak genoeg tegenkomen... evenals Marrita H...
ik weet nog wel een jongen die een kamer zoekt anders. het heet Johan Krist (0618588597). Het is een goede vriend en studiegenoot van mij. En je kunt hem plaatsen bij Wietze en Jan en andere Drachtse jongens als groep waar die veel mee optrekt. Het is een leuke spontane vrolijke gezellige jongen.
En anders heb ik nog wel een zusje.
GSV-only zeg ik.
vraag even aan het nieuwe jaarverband volgens mij zitten er daar genoeg tussen zonder kamer naar mijn weten!
Pre-amica Ritzema stuurt je vast binnenkort een mail, ze was nog op zoek namelijk.