Het was zeker mooi! Heb zin in het jaar!
Ben ook inderdaad wel benieuwd naar de foto's, rienk denk ik niet zo ;)

O ja, in de categorie 'dingen laten liggen op de KiK' heb ik nog in de aanbieding een mes en een discreet jas. Wie??

Ik heb genoten! Een goede start van een hopelijk mooi BK jaar.

De workshops waren zeer leerzaam. En op de praise&prayer veel nieuwe mooie liedjes geleerd. Zaterdagavond lekker geborreld en geouwehoerd, van banken voor je deur tot bananen in je bed.
De zondag begonnen met een mooie kerkdienst en lekker genoten van de zon.
Tof om met zoveel christelijke studenten een weekend bijelkaar te komen.

IFES en gsv'ers bedankt!

ejvb schreef: ... tot bananen in je bed.

De vrucht der zedigheid?

Ik vond het ook weer erg mooi en gezellig, vooral de zaterdagavond. En ik begin toch wel een beetje benieuwd te raken naar de foto's.

Ursa schreef:
ejvb schreef: ... tot bananen in je bed.

De vrucht der zedigheid?

Daar had Fre toch echt andere ideeen over.

Btw, wie heeft er ook 11 uur geslapen? Heerlijk..

annemarieke

Het was weer een gezegende KiK! Ik heb mooie workshops gehad en de P&P was met minder reclame dan vorig jaar ;) Heerlijk dat ze nog even doorspeelden na het praise gedeelte. Ik heb me weer verbaasd over hoeveel mooie talentvolle mensen die God gemaakt heeft. Verder is ook leuk om weer wat vrienden vanuit den lande te zien.
@ Rianne: De meergranen macaroni was er niet, dus het was maar goed dat je er niet op gewacht had.

De Kik was zeker mooi! Ik kan met volle moed aan het bk-leiderschap beginnen. Ook heel maf om te zien dat GSV toch weer vaak de mensen zijn die heel laat in bed liggen en er ook weer laat uitkomen, stereotypes werden naar andere verenigingen misschien zelfs weer bevestigd...

- Martine H -

Ja! Ik vond het ook tof! De band was goed, de workshop leerzaam, de M&M's lekker (heb de laatste net achter mn kiezen) en contactgroepje 82 waarschijnljk het meest enthousiaste ooit en houdt voorlopig nog wel even contact ;).

- Martine H - schreef: .... de M&M's lekker (heb de laatste net achter mn kiezen) ....

Je bedoelt die M&M's die over datum waren?

Hee die Psalmen van tegenwoordig (Psalmen voor nu) zijn niet echt makkelijk te vinden. Niet op youtube en ook niet via mn downloadprogramma. Moet ik als goed Christen toch echt een cd'tje kopen.

Ha, ik heb me goed vermaakt met jullie. Met name hulde aan Frederik, Harmen, Rolf en Annemarieke (vergeet ik nog mensen?) voor hun pogingen contact te leggen buiten de GSV :P. Het was leuk om CSFR mensen te plagen :).

De psalmen van nu hebben mijn ouders alledrie (of zijn het er 4?) op cd, en ik heb ze op mp3... Kom maar langs op ATV soos als je die wilt hebben ;).

- Martine H - schreef: contactgroepje 82 waarschijnljk het meest enthousiaste ooit en houdt voorlopig nog wel even contact ;).

Ja contactgroepje 82 rules! Wanneer gaan we weer samen eten?

En het was echt een heel tof weekend, mooie dienst, liedjes, workshops en heel veel gezelligheid.

Hannah schreef: Hee die Psalmen van tegenwoordig (Psalmen voor nu) zijn niet echt makkelijk te vinden. Niet op youtube en ook niet via mn downloadprogramma. Moet ik als goed Christen toch echt een cd'tje kopen.

k probeerde dus dat liedje te zoeken die we vaak hebben gezongen. Ben nu alweer kwijt hoe die ging, Berdine weet het vast nog wel :) Maar die kon ik ook echt nergens vinden!

Hee! Ik heb ook al gezocht maar niet gevonden... het was iets van 'zing mee voor
God' maar het kan natuurlijk ook 'alle eer aan God' zijn.

En contactgroepje 82: bedankt voor de verdiepende maaltijd afgelopen zaterdag!

annemarieke

Het was psalmen voor nu en dan psalm 117. Staat op de laatste cd en volgens mij heeft Maureen die, dus we hoeven niet naar de ATV soos gelukkig

Ik heb hem ook hoor, dus dat komt wel goed!

annemarieke

He rolv ben je nog boos op me?

Heel boos. Er zijn grenzen Annemariek, er zijn grenzen.

Berdine schreef: Hee! Ik heb ook al gezocht maar niet gevonden... het was iets van 'zing mee voor God' maar het kan natuurlijk ook 'alle eer aan God' zijn.

Het is ps. 145 Alle eer aan God.
En er zijn inmiddels alweer 4 cd's.

annemarieke schreef: Het was psalmen voor nu en dan...

Haha. Tof dat het weer mooi was!