Henrique schreef: ik ga denk ik zorgen dat ik er om 17u ben, lekker veel keuze qua bedden enzo ;)
Mauwie90210 schreef: Dan doe ik wel met je mee
En ik ook!
+0
Henrique
RianneS schreef: ik kom later, met de auto.... mochten er nog meer mensen zijn die ook later komen en dan dus geen pendelbus meer kunnen nemen: ik zou langs het station kunnen rijden (ik kom trouwens niet met de auto vanuit Groningen, maar vanuit Utrecht)
Verder hadden we vanavond bedacht dat het wel relaxed is een GSV meiden slaapkamer te hebben!! Wie doet ermee? Sowieso al Annemarieke, Lotte en ik! :) (dan moeten er wel een aantal vroeg een slaapzaal reserveren... hoop dat het lukt!)
ik doe ook wel mee, en ik ben er vroeg, wat wil je nog meer ;)
+0
Koning Drietand
Ik wil ook een GSV slaapzaal. Rolf regel jij dat even voor me. krijg je een knuffel.
+0
Maureen
Ik stel voor vrijdag de trein van 14.44 uur te nemen dan ben je om 17.06 uur (volgens 9292 )op station Delden en vanaf daar gaan dus die pendelbussen.
En ik wil ook wel dr bij op slaapzaal
+0
Klaske
En ik ook en ik ook.
+0
Henrique
ah mooi maureen, dat is weer een uurtje later, relaxt
+0
Maajke
De eerste pendelbus nemen betekent niet dat er nog ruim keuze is qua slaapplek, denk ik. Vorig jaar dacht ik dat ook, maar toen waren er een heleboel mensen al eerder met de auto gearriveerd en hadden zij complete zalen gereserveerd voor hun vriendjes en vriendinnetjes..
+0
Jasper
korrupte instructie konferentie
+0
Octr
Dat vind ik nou jammer, dat je dat zegt van die korrupte instructie konferentie. Dat waren destijds ook mijn vriendjes en vriendinnetjes. Gewoon een soort Spenceriaanse survival of the fittest. Beetje competitie is nooit verkeerd lijkt me. :)
+0
Klaske
Nou zeg, wat ik nou toch zie, er is gewoon een zwembad! Niet normaal meer! Nemen jullie allemaal ook je badderpak mee?
+0
Octr
Veel plezier mensen, geniet ervan! Ben benieuwd naar de verhalen straks.
+0
nienke
hey! Ik ga ook met de trein van 14:44, als ik dat haal ;). En ik wil ook wel op de slaapzaal. Tot straks!
+0
Henrique
welk treinstelsel? we moeten in zwolle overstappen, is misschien niet zo handig om helemaal achteraan te gaan zitten?
14:09 bus uit Vinkhuizen
+0
Rolv
Hoeveel tijd hebben we om over te stappen?
+0
Henrique
ik geloof 7 min
+0
annemarieke
Wat is achteraan en vooraan? Ik ga gewoon zitten in het treinstel dat het eerste in Zwolle aankomt, als jullie daar ook komen zitten dan hoef ik niet te verkassen..
O en ik mis de lijst met wat je allemaal mee moet nemen naar KIK.. Heeft iemand die over mail gehad?
en niet je bestek vergeten! is daar helemaal niks!
+0
Ernst
Als jullie dan toch bezig zijn met je plekkie claimen, kunnen jullie dan ook een zaal fixen voor ATV, aangezien wij later op de avond nog eens op ons gemak de moeite zullen nemen om langs te komen :P. Zo niet, dat maakt ook weinig uit.
Fanatiekelingen ;), Vraag je dus niet bezorgd af: “Wat zullen we eten?” of: “Wat zullen we drinken?” of: “Waarmee zullen we ons kleden en waar zullen we slapen?” – dat zijn allemaal dingen die de heidenen najagen. Jullie hemelse Vader weet wel dat jullie dat alles nodig hebben.
Maak je dus geen zorgen voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt wel voor zichzelf. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen last. (vrij geïnterpreteerd en verdraaid naar Matth. 6)
Geniet van de bus en treinreis, ik ga met de auto.
+0
RianneS
Ik vond het een mooi en opbouwend weekend! (het enige minpuntje was de enorme IFES promo...) En uiteraard was het ook erg gezellig!
Nu nog alles gaan toepassen komend jaar :)
Annemarieke: was de volkoren pasta nog lekker? :-p
+0
Henrique
het was erg nuttig, leerzaam en gezellig! gelukkig hebben we de foto's nog :D
En ik ook!
ik doe ook wel mee, en ik ben er vroeg, wat wil je nog meer ;)
Ik wil ook een GSV slaapzaal. Rolf regel jij dat even voor me. krijg je een knuffel.
Ik stel voor vrijdag de trein van 14.44 uur te nemen dan ben je om 17.06 uur (volgens 9292 )op station Delden en vanaf daar gaan dus die pendelbussen.
En ik wil ook wel dr bij op slaapzaal
En ik ook en ik ook.
ah mooi maureen, dat is weer een uurtje later, relaxt
De eerste pendelbus nemen betekent niet dat er nog ruim keuze is qua slaapplek, denk ik. Vorig jaar dacht ik dat ook, maar toen waren er een heleboel mensen al eerder met de auto gearriveerd en hadden zij complete zalen gereserveerd voor hun vriendjes en vriendinnetjes..
korrupte instructie konferentie
Dat vind ik nou jammer, dat je dat zegt van die korrupte instructie konferentie. Dat waren destijds ook mijn vriendjes en vriendinnetjes. Gewoon een soort Spenceriaanse survival of the fittest. Beetje competitie is nooit verkeerd lijkt me. :)
Nou zeg, wat ik nou toch zie, er is gewoon een zwembad! Niet normaal meer! Nemen jullie allemaal ook je badderpak mee?
Veel plezier mensen, geniet ervan! Ben benieuwd naar de verhalen straks.
hey! Ik ga ook met de trein van 14:44, als ik dat haal ;). En ik wil ook wel op de slaapzaal. Tot straks!
welk treinstelsel? we moeten in zwolle overstappen, is misschien niet zo handig om helemaal achteraan te gaan zitten?
14:09 bus uit Vinkhuizen
Hoeveel tijd hebben we om over te stappen?
ik geloof 7 min
Wat is achteraan en vooraan? Ik ga gewoon zitten in het treinstel dat het eerste in Zwolle aankomt, als jullie daar ook komen zitten dan hoef ik niet te verkassen..
O en ik mis de lijst met wat je allemaal mee moet nemen naar KIK.. Heeft iemand die over mail gehad?
goed helemaar vooraan dus, zien we je daar!
en niet je bestek vergeten! is daar helemaal niks!
Als jullie dan toch bezig zijn met je plekkie claimen, kunnen jullie dan ook een zaal fixen voor ATV, aangezien wij later op de avond nog eens op ons gemak de moeite zullen nemen om langs te komen :P. Zo niet, dat maakt ook weinig uit.
Fanatiekelingen ;), Vraag je dus niet bezorgd af: “Wat zullen we eten?” of: “Wat zullen we drinken?” of: “Waarmee zullen we ons kleden en waar zullen we slapen?” – dat zijn allemaal dingen die de heidenen najagen. Jullie hemelse Vader weet wel dat jullie dat alles nodig hebben.
Maak je dus geen zorgen voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt wel voor zichzelf. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen last. (vrij geïnterpreteerd en verdraaid naar Matth. 6)
Geniet van de bus en treinreis, ik ga met de auto.
Ik vond het een mooi en opbouwend weekend! (het enige minpuntje was de enorme IFES promo...) En uiteraard was het ook erg gezellig!
Nu nog alles gaan toepassen komend jaar :)
Annemarieke: was de volkoren pasta nog lekker? :-p
het was erg nuttig, leerzaam en gezellig! gelukkig hebben we de foto's nog :D