Voor de mensen die zich nog niet hebben opgegeven: tot 9 september (dinsdag) kost het 45 euro, daarna 50 euro. Dus wees er snel bij!

Koning Drietand

Ik ben er ook bij!!!

annemarieke

Leuk dat er veel gaan! Ik ben al begonnen met het voorgenieten :D

Een echte aanrader. Ik kan helaas niet (verplichtingen op vrijdag en zaterdag) maar een echte aanrader. Erg inspirerend.

ik zit er ook sterk aan te denken om te gaan!

Gewoon doen. Hardstikke mooi. Ben twee keer geweest, beide keren waren leuk, goed, gezellig en geloofsverdiepend.

nou ik heb me opgegeven hoor! er gaan veel mensen heen, leuk!

Wat moeilijk zeg een keuze maken welke training je graag wilt volgen: ik vond ze allemaal interessant! ben heel benieuwd!

Yes, ik ben er ook bij en heb er vet veel zin in. Even een momentje van bezinning temidden van alle drukte en tegelijk enthousiast worden voor een jaar bk-leiderschap. Gaan er toevallig nog mensen later op vrijdag? Ik wel namelijk. Ik las dat je dan een half uur door de idyllische omgeving moet lopen om er te komen...

Koning Drietand

Heeft ook iemand enig idee hoe laat het begint? Ik heb volgens mij nu 2 of 3 keer de hele site doorgebladerd, maar ik kan het nog niet vinden helaas. Ik kom misschien ook wat later, maar dat weet ik nog niet zeker. Hebben we nog wel contact over Hannah.

Hoe laat gaan de meesten weg dan?

Je hebt een mailtje gekregen als het goed is. De pendelbussen rijden volgens mij vanaf 17:00-18:30?

De tekst van het mailtje kun je ook vinden.

ik ga denk ik zorgen dat ik er om 17u ben, lekker veel keuze qua bedden enzo ;)

Dan doe ik wel met je mee!

Koning Drietand

Ik denk dat ik de laatste pendelbus probeer te halen, ik vertrek waarschijnlijk om 16.50 uit Zwolle spoor 6. Iemand zin om een warm bedje voor me vrij te houden en ook mensen die dezelfde trein nemen.

Voor mij is alles nog best onzeker, ik vermoed dat ik vrijdag namelijk nog officieel de hele dag practicum heb, maar ik hoop minder. Het is dus mogelijk dat ik ook die trein neem, maar het kan ook zijn dat ik eerder ben of juist moet gaan lopen door de bossen... Zou iemand in ieder geval ook een bedje voor mij gereserveerd willen houden???

Wow, het is echt een gat waar we naartoe gaan. Je hebt vanaf Groningen ongeveer 3 mogelijke tijden om te gaan, wil je daar vrijdags nog aankomen volgens 9292ov.nl!
Als je om 13u44 de trein r. Zwolle neemt, en je stapt in Zwolle over op de trein r. Nijmegen, je in Zutphen er weer uitgaat en de syntus r. Oldenzaal neemt en dan in Delden er weer uitspringt, waarna je de syntusbus 99 r. Goor neemt en dán weer uitstapt in Ambt Delden, halte Zeldam de Bonge, ben je na een half uur lopen om 16u58 op de plaats van bestemming. Ik neem aan dat er ergens na de bus weer een pendelbus voor ons gereedstaat.

Ik neem die trein van 13u44.

Gaan er niet gewoon pendelbussen vanaf het station in Delden? Het onderstaande staat in de brief die we hebben gekregen:

Bustijden (heel belangrijk!) De Kroeze Danne is niet anders bereikbaar dan lopend of per pendelbus. De pendelbus rijdt vrijdag 12 september tussen 17.00 en 18.30 uur. Zorg dat je tussen deze tijden op station Delden bent!

ik kom later, met de auto.... mochten er nog meer mensen zijn die ook later komen en dan dus geen pendelbus meer kunnen nemen: ik zou langs het station kunnen rijden (ik kom trouwens niet met de auto vanuit Groningen, maar vanuit Utrecht)

Verder hadden we vanavond bedacht dat het wel relaxed is een GSV meiden slaapkamer te hebben!! Wie doet ermee? Sowieso al Annemarieke, Lotte en ik! :) (dan moeten er wel een aantal vroeg een slaapzaal reserveren... hoop dat het lukt!)

annemarieke

Maaike doet ook mee :D