Iedereen bedankt! En nu het ritme een beetje zien vol te houden... van bijbellezen bedoel ik dan. Slaapritme is rampzalig, en slapen in de trein lukt ook al niet als Jasper over lammetjes begint te praten...
Maar het was tof. Heb ook erg genoten van de band. Ik ga even kijken of ik aan die cd van hun kan komen!

Corien heeft die cd gekocht.. Was het gisteravond nog leuk? Ik vond het ook een mooi weekend, vooral het zingen vond ik tof. Verder was het leerzaam en ook echt gezellig, bedankt!

hela! Ik vond het ook echt een leuk, inhoudelijk goed en motiverend weekendje. En ook heel gezellig. Die band, kunnen we die niet een keer inhuren ofzo, ze zijn hardstikke goed!

Die cd heb ik idd gekocht, heel leuk! Maar dat is alleen van die zanger en die drummer. En dan nog 2 anderen maar dus niet de IFES band.
Je kan ''m bestellen via hun site, dat is www.combotrinity.nl.

Via de site www.selamusic.nl kun je de nieuwste cd van de IFES band bestellen.

Dat was een heel goed weekend. Zoals beloofd was de laatste avond veruit het leukst. Ook leuk was dat er allemaal studerende studenten waren.

Niet te vergeten het avondmaal met soesjes of het boekje van 80 bladzijde's waar je maar in bleef lezen. Iemand nodig? gewoon even zoeken.

ga je dat komende zondag in West ook even vertellen?

annemarieke

He! wie gaan er eigenlijk naar de KIK? Dat is volgend weeken namelijk al!
Roep maar even dat je gaat, werkt altijd inspirerend voor de mensen die zich maandag nog gaan opgeven ;)

Nou ik ga heen en ga me nu opgeven, en volgens mij gaan heel veel meer bk-leiders! Het is dit jaar trouwens ook voor 'gewone' bk-leden. Hartstikke leuk om mee te gaan!

ik ga ook mee en ga me ook maar eens opgeven!

- Martine H -

Ja! Ik ga ook mee, vorig jaar was het supergaaf en opbouwend (ik las net even mijn post terug van toen) en van dit jaar verwacht ik niets minder. Nieuwe locatie trouwens...

Ik ben er ook bij. Dat werd ook duidelijk door de organisatie bevestigd. Ik kreeg gister namenlijk 14 dezelfde mailtjes binnen een kwartier.

En ik ben er ook bij! En ik kreeg maar 1 mailtje terug. En hoe zit dat met dat de GSV 10 euro betaald? Dat lijkt me wel wat namelijk.

hej, ik wil er ook wel heen denk ik. Wat is hun site?

Absolute aanrader mensen! Helemaal goed dat het nu ook op kringleden gericht is. Ik kan er zelf helaas niet bij zijn ivm Alpha toerustingsdag maar voor iedereen die kan: gaan!

Ik heb me ook net opgegeven. Ik heb er wel zin in

klaskes schreef: En ik ben er ook bij! En ik kreeg maar 1 mailtje terug. En hoe zit dat met dat de GSV 10 euro betaald? Dat lijkt me wel wat namelijk.

Dan moet je een mailtje naar Jasper sturen, met je bewijs van inschrijving.

ejvb schreef: Ik ben er ook bij. Dat werd ook duidelijk door de organisatie bevestigd. Ik kreeg gister namenlijk 14 dezelfde mailtjes binnen een kwartier.

Haha, prachtig!

Ik zit er nog sterk over na te denken. Altijd mooi zo'n KIK, helemaal de laatste avond, zoals Patrick bovenaan al zei.

Voor bk-leiders echt een must, maar voor 'gewone' leden zeker ook heel gaaf en opbouwend!

ik ga ook, die locatie zag er wel leuk uit op internet, heb er wel zin in.