Ik vond het ook heel mooi, vooral de goede gesprekken. Daarnaast een goede training gehad en op maar een workshop een beetje kritiek. Manuscript bijbelstudie, balans tussen twijfel en zekerheid en in de ban van het sexuele taboe waren goed. Lekker weer, gezelligheid en een bijzonder open sfeer. Ook heb ik weer meer leren kijken met Gods ogen naar al die baptisten en gergemmers met hun getonduesede hoofden, het zijn allemaal bijzondere unieke mensen met allemaal andere talenten en gaven. Het kost mij altijd een beetje moeite om dat in te zien; een slechte zaak. Verder was ik de heuse leider van mijn KIKgroepje, ook wel tof om dat eens te doen, maar misschien nam ik het ook wel iets te serieus.
Tot slot is de KIK een echte oppepper voor mijn geloof, om eens met dat kikkeren te kappen.

Op de camping

Studentikositeit?

Op locatie

Mausie schreef: Zijn er nog mensen die de workshop over aanbidden e.d. gevolgd hebben? Zou diegene daar nog wat over kunnen vertellen? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

Ik zet misschien wel wat in de Sic daarover. Anders spreek ik je wel op soos!

Maurice, ik spreek je ook nog wel over die workshop 'gebed en aanbidding op de kring'. Was in ieder geval een erg nuttige en praktische workshop.

He GSV'ers! Amica Bronswijk en ik gaan naar KIK 2007. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er kunnen nog wel wat meer bijbelkringleiders mee. Vorig jaar ben ik ook geweest en het was echt ontzettend leerzaam en tof. Altijd gaaf om samen met christelijke studenten te focussen op God en zo het (bijbelkring)jaar met Hem te beginnen, en met goede adviezen en tips van anderen. Dus ga naar www.kik2007.nl en geef je snel op!

Ja hoor, en ik ben geen eens Bkleider dus kom van die luie reet af en schrijf je effe in.

Erg jammer, maar ik kan niet. Ik heb de zaterdag al andere dingen. En van zaterdagavond tot maandag heeft ook weinig zin, denk ik.

annemarieke

Hej das hip, ik wist niet eens dat er een KIKtopic van was, maar er gaan dus nog meer GSVers? mooi zo! :D

Ja, verdikkie, net 47 euri's neergelapt. Het is het waard...

Het is een aanrader! Helaas kan ik niet naar de KIK toe, heb zelf een overdrachtsweekend. Daar zal het er (vrees ik) heel wat minder "des KIK's" aan toegaan :wink:

Het is inderdaad een aanrader. Ga vooral allemaal naar Vierhouten!

@Marrita, kun je 2006 in de titel veranderen in 2007?

ps. als je goed kijkt op www.kik2007.nl dan zie je zelfs een GSV'er op de homepage.

Rinze schreef: @Marrita, kun je 2006 in de titel veranderen in 2007?

Check, ik wist niet eens meer dat ik dit topic had opgestart. Ik ga trouwens waarschijnlijk niet meer naar de KIK, voel me daar een beetje vreemd als niet-bk-leider... of zijn er meer mensen die ook gewoon voor de lol gaan?

Ik, vorig jaar.

Is het echt nodig om 47 euri's te betalen voor een gezellig potje voetbal?!

Je krijgt zelfs nog méér dan voetbal! Echt waar voor je geld, als je het mij vraagt.

Zo, ik heb me ook opgegeven. En ik heb er zin in, lijkt me tof. Weet iemand btw hoe je een slaapzaal kan veilig stellen? Of is het wie het eerst komt wie het eers maalt?

Mar-ri-ta schreef: Ik ga trouwens waarschijnlijk niet meer naar de KIK, voel me daar een beetje vreemd als niet-bk-leider... of zijn er meer mensen die ook gewoon voor de lol gaan?

Vorig jaar zijn er meerdere mensen heen gegaan die geen bk-leider werden, maar wel allemaal met ontzettend positieve en enthousiaste verhalen thuis kwamen. Gewoon gaan dus.

Mar-ri-ta schreef: Ik ga trouwens waarschijnlijk niet meer naar de KIK, voel me daar een beetje vreemd als niet-bk-leider... of zijn er meer mensen die ook gewoon voor de lol gaan?

Ik ben tot op heden driemaal op de KIK geweest, waarvan een keer als bijbelkringleider. Het is dus gewoonweg een aanrader om te gaan. Nogmaals, als ik de tijd had gehad was ik zeker gegaan. Nu moet ik weer wachten tot volgend jaar...

Ik heb me ook opgegeven

goh wat studentikoos gezellig... en verdiepend. ik ben er namelijk ook bij.

KIK is idd een aanrader. Ik ben er in mijn Senaatsjaar geweest, en heb er heel veel aan gehad. Het is in principe voor iedereen waardevol, als bk-leider, maar ook als bk-lid.