Aanmelden voor de KIK kan nog tot vannacht 0:00 via de website, www.ifes.nl/kik, daarna alleen door een mailtje te sturen naar mariekejoosse@gmail.com.

Gaan er trouwens nog mensen op vrijdagavond met de auto. En kan ik dan meerijden?

Wat ik me afvraag: wie blijft er tot zondag, en wie tot maandag?
En hoe laat ga je dan vrijdag met de trein mee?

Ik blijf tot zondag, weekendov.
Vrijdag kan je met de 14u04 trein, dan ben je er zodra de eerste pendelbus ongeveer gaat. Ben je ook mooi op tijd om een hele kamer te reserveren (of twee).
Klopt het dat je ook op tijd moet zijn voor een bed omdat je dan anders in een tent moet slapen?

Ik ga ook vrijdag heen, ik denk ook met de trein van 14.04, of is dat heel vroeg? Gaan er nog meer mensen met die trein? Ik ga zondag terug.

En volgens mij heb je bij je opgave aangegeven of je in een tent of chalet slaapt, dus dat heeft dan niet met tijd van aankomst te maken lijkt mij.

ik ga ook met de trein heen en ga zondagaaf terug... ma k denk dat we ook prima net een uurtje later kunnen aankomen hoor (dus de trein van 15.04)

nou er zijn ook van die units geloof ik, das bijna een tent, geen zin om daar in te slapen, maar ligt dus beetje aan wie er allemaal hoelaat gaan. sneltrein is ook wel relaxed trouwens (14.44u)

Die relaxte sneltrein van 14.44u ga ik pakken denk ik... En ik ga ook zondag terug.

Ik blijf tot maandag. Niet als enige, hoop ik...

Koning Drietand

Ik blijf tot zondag en pak denk ik de trein van 14.44. Zitten er dan nog mensen in de trein die weten hoe je er komt?

Fre, zorg dat je in Zwolle komt, dan zorg je dat je in Zutphen komt (trein Deventer), in Zutphen stap je in de trein r. Hengelo en stap je in Delden uit.

Voor de vrouwen onder ons: Met de .44 heb je in zwolle 4 min overstaptijd, trek dus geen hakken aan, het tunneltje is erg glad (kans op gescheurde enkelbanden enzo). ;)

Ik twijfel nog tussen de 14.04 en de .44...

Ik neem de 14:04. Lekker op tijd om nog een goede slaapplek te zoeken!
Tot vanmiddag allemaal!

Ik neem 'm ook.

ohja en nog iets: als je niet in een tent slaapt, hoef je geen slaapzak mee maar is een dekbedovertrek, hoeslaken en kussensloop voldoende. Er zijn namelijk dekens aanwezig

14.44

KIK was kicken :D

was zekers een geslaagd weekendje! dank u allen voor de leuke geinige momenten!

Naar de KIK met Marc Dik! Vergeten jullie de oia lele houding komend jaar niet?

Was het mooi? ik mis de posts nog een beetje met getuigenissen van een heel A4. To be continued?

Hallo zeg... je krijgt morgen een heel diner met persoonlijke getuigenis en verhalen.
Maar KIK was echt geweldig. Groningen aanwezig en Heleen jarig, ofzo.