Paarshaas schreef: Opgeven kan nog steeds. Dus wil je komend weekend met een gedeelte van de vereniging op kamp, geef je dan snel op. Het is echt een aanrader en de 10 euro korting is nog steeds te krijgen.

Het is niet komend weekend, maar dat weekend er na toch?

weekend van 11 sept

Koning Drietand

Oh dan moet ik even mijn agenda een beetje aanpassen. Bedankt voor de verbetering.

hé het is dit jaar tot maandag... ik ga nu definitief ook mee

voor degenen die zondag weer vertrekken: er zijn werkzaamheden tussen Zwolle en Groningen zag ik net...

Koning Drietand

Het is ook elk jaar hetzelfde.

Ik heb me ook nog even opgegeven, en wil iedereen oproepen om dat ook nog te doen! Kijk nog eens naar de tracks die aangeboden worden, het is lang niet allemaal alleen gericht op bijbelkringleiders, maar er wordt juist ook veel aangeboden voor 'gewone' bijbelkringvolgers. Dus niemand heeft een excuus om niet te komen. Je kunt er echt veel leren over God en de bijbel, je leert allemaal nieuwe mensen kennen en het is heel gezellig! Geef je dus nog maar even op!

Ik ga ook mee. Ik heb er zin in!

Ik ga ook mee..

Hmm... ik twijfel nu ook of ik nog zal gaan. Was vorig jaar niet superenthousiast, maar een weekendje focussen op God is natuurlijk nooit verkeerd... Krijg je als bk-leiderscoach ook korting van de GSV of geldt dat alleen voor bk-leiders?

Je krijgt korting.

[dit is niet maar wel namens Rienk]

Hannah schreef: Hmm... ik twijfel nu ook of ik nog zal gaan. Was vorig jaar niet superenthousiast, maar een weekendje focussen op God is natuurlijk nooit verkeerd... Krijg je als bk-leiderscoach ook korting van de GSV of geldt dat alleen voor bk-leiders?

En er is speciaal een 'track' voor bkcoaches.

Okeeokee, ik heb me zojuist opgegeven. Heb nog niet superveel zin, maar dat komt vast wel. kGa inderdaad die track voor bk-coaches volgen. Is er nog iemand die dat gaat doen?

Leuk Hannah! Ik zat ook nog te twijfelen, maar ga me ook nog opgeven. Ik ga denk ik de basistrack doen.

Lukkiestrike

Ik ga ook mee, ga denk ik ook de basistrack doen.
Maar heb vooral zin in de praise!

Yessss, dit gaat de goede kant op! Waar blijft de rest? Kom maar door!

annemarieke

ik heb me ook opgegeven! Als je nog overgehaald moet worden kan je mij bellen.

Ik ben er ook bij!

Ik kom ook.

Koning Drietand

Heeft ook iemand een tussenstand?

hmm ik ga ook mee..!!