Henrique schreef:
Berdine schreef: Hee! Ik heb ook al gezocht maar niet gevonden... het was iets van 'zing mee voor God' maar het kan natuurlijk ook 'alle eer aan God' zijn.

Het is ps. 145 Alle eer aan God.
En er zijn inmiddels alweer 4 cd's.

Het was psalm 117 'met ons' en ook psalm 145, 'Adem om van u te zingen.'

en wie is haar jas en een mes kwijt???

Foto's? Jaaa, foto's!

waar?

Hier hopelijk straks. Ik moedig iedereen met foto's even aan.

http://kik2008.nl/fotos/ Hier staan er al 6. Tjonge zeg. Die huisfotograaf is er inderdaad niet voor niks. Maar je kunt hem dus gewoon opbellen als je een verenigingsactiviteit hebt en dan komt ie gewoon langs om foto's te maken. Kunnen we best een keer doen.
annemarieke

Beetje jammer die foto's..

Wisten jullie trouwens dat je nu helemaal geen vergeet-me-nietjes kan kopen?? Die bloeien maar tot april..

Toch mooi dat op 2 van de 13 foto's GSV'ers staan. We hebben wel indruk gemaakt denk ik.

annemarieke schreef: Beetje jammer die foto's..

Hoezo? Ik sta erop en dat is best fijn. Of had je graag de foto willen zien van je ram actie?

annemarieke

Ja eigenlijk wel. Ik had net zo mn best gedaan voor een goeie belichting van jouw slaperige hoofd.

Is ook helemaal goed gekomen hoor! Kijk maar op ifes.nl en dan onder foto's, jammer rolf

Leuk om even terug te kijken. Henrieke wanneer komen jou foto's?

Goedemorgen!!!

En die arme bank heeft heel wat meegemaakt.

Yeees ochtendhoofden!

hahaha :D

http://s114.photobucket.com/albums/n252 ... ?start=100

hier nog een paar foto's...
(ik heb ze zelf ook nog niet gezien dus wie weet staan er nog wat foto's tussen die eruit zouden moeten ;) )

annemarieke

Ha, mooie foto's van het pittoreske stationnetje Delden!

Oioioi, mijn hoofd. Nou ja, heb je soms.

Ach ja, daar kan jij ook niks aan doen

hahaha.. je kon er natuurlijk op wachten dat Siegard hierop ging reageren! Wat zijn jullie voorspelbaar! ;-)

Amicae amicique,

In de voorgaande pagina's kunt u iets van de ervaringen van de KIK-gangers van vorig jaar lezen. Om het even heel kort voor u samen te vatten: Het was een erg opbouwende en inspirerende conferentie en bovendien ook nog gezellig.
Daarom wil ik u oproepen om ook dit jaar na te denken om na de KIK te gaan. Zeker als u komend jaar bijbelkringleider wordt is de KIK bijna onmisbaar, maar ook voor gewone leden is er veel te vinden. Twijfelt u nog, spreek dan eens een KIK-ganger van vorig jaar aan! Twijfelt u niet meer, geef u dan nu op! Dat kan op www.ifes.nl/kik De eerste deadline is 15 juli, daarna gaat de prijs omhoog.

Gewoon even doen!

Ik ga waarschijnlijk wel heen. KIK is leuk.