Armani

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wie er naar de KIK gaan. Ik ga waarschijnlijk wel. Wie nog meer?

Website: www.kik2006.nl

Ik heb de site even bekeken en het ziet er goed uit! Ik ben van plan te gaan.

Ik denk dat ik ook ga.

Ik zie net dat ik dan ook dankweekend van E&R heb..

Ik was van plan te gaan, maar door een bruiloft mis ik mijn eerste KIK in drie jaar tijd... Jammer maar helaas!

GSV staat niet bij de verenigingen...

Zie dat er nog plek is voor 60 man, zijn er al mensen die zich hebben opgegeven?

Ik ben ook van plan te gaan, heb me nog niet opgegeven.

Knapzak schreef: GSV staat niet bij de verenigingen...

Er staat wel een GSF tussen, bestaat die wel of is het misschien een foutje? :roll:

Nooit van gehoord. Denk dat dat de GSV moet zijn. Heb de commissie even een mailtje gestuurd. Hopelijk is het snel verholpen.

Ik ga me NU opgeven...

Misschien staat er nog geen GSV bij omdat nog niemand zich heeft opgegeven?

Ik heb gekozen voor 'andere vereniging'. Ik ga me geen 'GSF' kiezen! Tsk.

Annechien en ik hebben ons twee weken geleden al opgegeven.
Alleen mijn deelname staat nu weer op de tocht door ziekte op m'n werk... :(

Ik heb me ingeschreven! Tegenwoordig ben ik lid van de Gooise Scholen Federatie :)

Hier nog een berichtje van IFES over de KIK:

KIK2006: ‘In de ban van de kring’

Tijdens deze warme dagen zijn de voorbereidingen voor de KIK 2006 in volle gang! Dit alles om een geweldige conferentie voor kringleiders neer te zetten. Waar je op dit moment ook mee bezig bent, van 29 september tot 2 oktober kun je drie dagen lang ‘In de ban van de kring’ raken. Wij hopen dat onze verenigingen hierdoor een gezegend kringjaar tegemoet zullen gaan. De KIK vindt dit jaar plaats in ‘De Hoof’ te Someren.
Hoofdspreker is Theo Visser (ICF). Hij zal de openingslezing op vrijdagavond verzorgen. Op zaterdag zijn er diverse trainingen en keuzeprogramma's over allerlei onderwerpen die met bijbelkring en kringleiderschap te maken hebben. Oud-IFES-stafwerker Johan Visser zal zondagochtend de dienst leiden
De inschrijving via de website (www.kik2006.nl) staat inmiddels alweer een tijdje open. Geef je snel op in verband met het aantal plaatsen! Wanneer je geen kringleider of kringcoördinator bent, word je voorlopig op een reservelijst geplaatst. Per 1 september wordt je inschrijving, in volgorde van opgave, definitief. De inschrijving staat dan open voor iedereen.

See you @ de KIK!

KIKcie 2006 – Annelies, Johanneke, Hanneke, Leen, Henk, Caroline en Pieter (IFES-stafwerker)

Dat laatste over definitieve inschrijving is dus nu niet echt van belang meer, dus dat kan je vergeten. Belangrijk is dat de inschrijving nu wel voor iedereen open staat.

Beetje beroerd dat ze nog steeds niet doorhebben hoe we echt heten...

Mocht je het moeilijk vinden om een keuze te maken voor een training of workshop, dan verwijs ik naar de oktober(?) SIC van de vorige jaargang. Hierin hebben een heel aantal GSV'ers die vorig jaar de KIK hebben bezocht hun ervaringen met verschillende workshops opgetekend.
De training 'Verdieping bijbelstudievaardigheden' is heel tof om te volgen. Heel leerzaam en bruikbaar voor een bijbelkringjaar als leider of als lid. Van de opmerking m.b.t. gevorderde KIK-bezoekers/kringleiders heb ik toen naast mij neergelegd...

Ik helaas niet..

Hm, het maximum aantal bezoekers is bereikt, als je toch nog naar de KIK wil, moet je op een camping de nachten doorbrengen, wat Senaat Knapper hoogstwaarschijnlijk gaat doen... Ik heb heel erg zin in de KIK, maar ik hou niet van slapen in tentjes eind september. Is er een kampeerfreak die wil ruilen?