Is daar ook beeldmateriaal van?

Volgens mij niet..
Alleen ooggetuigen

Bah. Eerst vond ik het wel grappig, maar toen bedacht ik dat vechtpartijen vaak gepaard gaan met een sausje van agressie en onvriendelijkheid. Hoe was dat hier? Tell me more and more and more!
Ik had ook het volgende kunnen posten (wat ik nu toch doe, maar dan zonder dat ik de woordgrap - want ja, dat blijft het gewoon - grappig meen in de zin van dat de zaak waar het inhoudelijk over gaat grappig is; eigenlijk is het dan net als een jodengrap):
Er was een beetje een aangebrand sfeertje bij het pannenkoeken eten?

Foto's zien!!

Volgens mij is de interne communicatie wel een verbeterpuntje.
Voorzover ik nu iets begrijp schreeuwt dit om een evaluatie en overvloedige bureaucratie. Maar aangezien er iets in de SIC schijnt te verschijnen, zal ik even een concrete vraag stellen: was het matten met de Nederlandse pizza's van Noord-Afrikaanse afkomst of met een paar chagrijnige Amstelgrefo's?

Voor er allerlei sappige verhalen gepost worden: dit topic is nog steeds openbaar.

Bah bah, ik houd niet van roet door m'n pannenkoek. Anonieme alwetende lezers die er gewoon bij waren - jullie Amstelredamse vriendjes zouden zeggen: 'hadji' (niet te verwarren met 'hatsjie' of 'hasjies', wat ongetwijfeld wel eens gebeurt) - , volg me met gezwinde tred (voorzover dat digitaal kan) naar het interne klets- en keuveltopic, AKA Huiskamertopic, om dit gezellige doch tot nog toe weinig bevredigende theekransje voort te zetten.
Eigenlijk vind ik mezelf iets te nieuwsgierig. Maar ik was er ook zo graag bij geweest! Niet om de vechtpartij, maar gewoon om het... pannenkoeken eten. Wie helpt me uit deze bodemloze impasse?

TheoSikkema

Volgende keer gewoon meegaan.

Precies. Kan je heel kort over zijn.

Inderdaad. Feauteaux?

Heb begrepen dat alle betrokkenen gewoon goed-christelijk hun spreekwoordelijke andere wang hebben aangeboden.

Anja Admiraal

Wat een gezelligheid met een bus vol GSV-ers! Bij deze de foto's van onderweg, een beetje bijzonder zijn ze wel haha...

Paula Lunenborg

Lekker Anja, haha! Mijn foto's komen er ook aan!

Anja Admiraal schreef: een beetje bijzonder zijn ze wel haha...

Gelukkig maar een beetje..

Tadaaa, hier zijn ze dan:

Deze zijn ook wel een beetje bijzonder.

Verder vond ik het machtigleuk. Vooral de heen- en terugreis. Amsterdam was ook prima, maar volgende keer alleen een touringcar huren en toeren is al leuk genoeg.

aardbeienjam, kam, ...am, straks rook ik een van 5 gram... :)

Ha toffe foto's! Zijn Marielle en Joppe daar nou nummers aan het uitwisselen?? Is er al meer nieuws op dat vlak?

Fantastisch!

We hebben op de Lead It! flink gesocialized met de GSVA. Hun senaat is niet zo boos.

Zo te zien hebben ze het wel gewaardeerd:

http://www.gsva.nl/nieuws/zusterverenig ... k/#news107