Als de tafels toch nog niet zijn volgeboekt, kunnen we dan niet die brassband uitnodigen van de Dies? Dan is de toon meteen gezet.

Er kan voor mij in de plaats wel een extra Jan Klaassen mee. Heb te weinig tijd om uitgebreid te eten, gelukkig hebben ze in Beijum een magnetron. Fijne, hele fijne avond!

Er kan voor mij in de plaats wel een extra Jan Klaassen mee. Heb te weinig tijd om uitgebreid te eten, gelukkig hebben ze in Beijum een magnetron. Fijne, hele fijne avond!

Ik weet dat je het jammer vind dat je niet mee kan, Anne.. Maar om
het nu 5 keer te posten, dat vind ik een beetje overdreven..

Eens. Vorige site was beter..

Is er niet gewoon een budget voor pannenkoeken eten? Was dat voor het systeem werd veranderd niet ook toevallig zo?

Anne Dijk schreef: Eens. Vorige site was beter..

Haha

Paula Lunenborg

Leuk dat we tegelijk met z'n allen naar het pannenkoekenschip gaan! Mag ik wel vragen hoe laat we ook alweer vertrekken vanaf de zijstraat van de hereweg?

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Pauline (haakt aan voor toetje)
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke
  27. de Mole
  28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
  29. Hannah
  30. Kira
  31. Gertjan (haakt aan voor toetje)
  32. Manon
  33. Paula
  34. Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
  35. Marleen
  36. Philip
  37. Gerjan
  38. Andrea (nog even onder voorbehoud. Ik kan niet zo goed tegen pannekoeken en ik moet morgen om half 8 werken)
  39. Dik
  40. Jorien D.

Pannenkoeken eten doe je laat. Logisch. We verzamelen dan ook om 21:30.

Hoe smaken ze?

Naar bloed.

Auw

Hoe waren de pannenkoeken? Ik hoorde iets over Marokkaanse pannenkoeken, waren die lekker?

Dat was leuk..
De Marokkaanse pannenkoeken vond ik niet zo lekker, maar ik ben er ook niet
mee in contact gekomen, dus tja...

Ron, bedankt voor de versnipperde pannenkoeken op m'n hoofd in de bus.

en nu even zonder pannenkoeken-gel*l?

Best wel heftig. Maar gelukkig hebben we altijd onze praeses f.t. die ons zal beschermen tegen de bozen.