Nice, lekker veel mensen
gaan we nog iets ludieks doen?

Ideetjes zijn welkom. Anders verzinnen we het wel in de bus.

Als we nou slagroom meenemen? Kunnen we crêpes maken!

Oke, thierry jij bent tafelpraeses?

Thierry schreef: Ideetjes zijn welkom. Anders verzinnen we het wel op de fiets.

Misschien kan iemand Arend vragen of we zijn ghettoblaster meemogen voor een sfeervol achtergrondmuziekje. Cd's zijn dan ook wel chill, ook voor onderweg.

Kristel krijgt overigens 20 euro sponsorgeld van Gerjan voor AIA als ze als eerste in de keuken een pannenkoek weet te bakken.

Verder heb ik nog een vraagje. Ik vind het na het eten altijd wel lekker om een dutje te doen. Dus ik vroeg me af of het vervoer op de terugweg precies hetzelfde is als op de heenweg, zodat ik mijn kussen niet mee hoef te nemen onder het eten.

Hannah schreef: Verder heb ik nog een vraagje. Ik vind het na het eten altijd wel lekker om een dutje te doen. Dus ik vroeg me af of het vervoer op de terugweg precies hetzelfde is als op de heenweg, zodat ik mijn kussen niet mee hoef te nemen onder het eten.

Jaaa ik neem ook mijn kussen mee want ik moet donderdag keihard studieren ja. Dus als de boel dan een beetje rustig gehouden kan worden zou dat top zijn, ik denk dat wel veel mensen daar baat bij hebben. En ik heb nog trauma's van de terugweg van de dies, dus misschien wel goed om daar van tevoren afspraken over te maken.

Nouja, van mij hoeft het niet rustig gehouden te worden hoor. En oja, we praten hier wel over pannenkoeken eten hoor. Ik vind een vergelijking met de Dies wat overdreven.

Verder heb ik net op de website van het pannenkoekenschip gelezen dat ze de vorige keer dat ze een pannenkoekenmaaltijd bij ons kwamen verzorgen, bijzonder gesteld waren op onze dansmoves. Dus als er muziek geregeld wordt en iedereen zijn/haar eetbroeken thuislaat, komt het helemaal goed.

Wie neemt er even een lekkere pannenkoek voor me mee?
Het mag wat kosten, bij wijze van he, ik wil namelijk graag een pannenkoek,
maar ik heb geen geld.

Hoezo slapen onderweg? Het pannenkoekenschip ligt aan het schuitendiep hoor.

Maar da's een eind als je gaat kruipen hoor. Gaan er nog mensen pannenkoeken eten met een feyenoord-shirtje oid aan?

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Pauline (haakt aan voor toetje)
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke
  27. de Mole
  28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
  29. Hannah
  30. Kira
  31. Gertjan (haakt aan voor toetje)
  32. Manon
  33. Paula
  34. Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
  35. Marleen
  36. Philip
  37. Gerjan
  38. Andrea (nog even onder voorbehoud. Ik kan niet zo goed tegen pannekoeken en ik moet morgen om half 8 werken)

Geef die van Basten er ook even van langs als je hem tegenkomt. Ben er zelf helaas niet bij.

Anja Admiraal
Thierry schreef: Ideetjes zijn welkom.

Het regent de ganse dag al, zullen we onze GSV-paraplu's meenemen? We kunnen ons erachter verstoppen als ie uitgeklapt is, er mee beschermen als ie ingeklapt is, voor een eventuele foto ziet het er gezellig uit door alle kleurtjes en buiten blijf je er droog onder. Misschien kunnen we hier nog iets mee doen?

Ron-Kruidhof

Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)

Ron-Kruidhof schreef: Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)

foodfight?

AssessorJoost

joehoe! Heb vrij gevraagd van mn werk, het moet niet gekker worden :D Ik bedoel, hoe vaak eet je nou pannenkoeken in je leven??

Andrea schreef: 1. Mark 2. Jasper 3. Charlotte 4. Ron 5. Wouter 6. Willy 7. Marielle 8. Thierry 9. Albert 10. Anja 11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0 12. Annelies 13. Jos 14. Thereza 15. Chris 16. Robert 17. Amse 18. Pauline (haakt aan voor toetje) 19. Anne 20. Rik 21. Harm 22. Hugo 23. Lennard 24. Jeanet 25. Daan 26. Alienke 27. de Mole 28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes) 29. Hannah 30. Kira 31. Gertjan (haakt aan voor toetje) 32. Manon 33. Paula 34. Elsa (mits ik mn huiswerk af heb) 35. Marleen 36. Philip 37. Gerjan 38. Andrea (nog even onder voorbehoud. Ik kan niet zo goed tegen pannekoeken en ik moet morgen om half 8 werken) 39. Dik
Ron-Kruidhof schreef: Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)

Die van mij is al stuk, zal ik em meenemen?

Heel dik. Nog wat anders; Als je nog een mooie poster hebt van vrouwelijk schoon die je eigenlijk toch al zat bent, neem die even mee. Niet omdat ik bang ben dat ik me ga vervelen tijdens het eten maar omdat ik hem nodig heb. Alvast bedankt!

Christine H

Helaas voor mij ga ik niet mee pannenkoeken eten, maar top dat het doorgaat en ik wens iedereen hele leuke avond!

Christine H schreef: Helaas voor mij ga ik niet mee pannenkoeken eten, maar top dat het doorgaat en ik wens iedereen hele leuke avond!

Sluit ik me helemaal bij aan. Al blijf ik erbij dat buiten de deur pannenkoeken eten op zijn tijd wel heel leuk is, maar ze smaken nooit zo goed als thuis!