Nice, lekker veel mensen
gaan we nog iets ludieks doen?
+0
Thierry
Ideetjes zijn welkom. Anders verzinnen we het wel in de bus.
+0
Dijkio
Als we nou slagroom meenemen? Kunnen we crêpes maken!
+0
MarielledL
Oke, thierry jij bent tafelpraeses?
+0
Hannah
Thierry schreef: Ideetjes zijn welkom. Anders verzinnen we het wel op de fiets.
Misschien kan iemand Arend vragen of we zijn ghettoblaster meemogen voor een sfeervol achtergrondmuziekje. Cd's zijn dan ook wel chill, ook voor onderweg.
Kristel krijgt overigens 20 euro sponsorgeld van Gerjan voor AIA als ze als eerste in de keuken een pannenkoek weet te bakken.
Verder heb ik nog een vraagje. Ik vind het na het eten altijd wel lekker om een dutje te doen. Dus ik vroeg me af of het vervoer op de terugweg precies hetzelfde is als op de heenweg, zodat ik mijn kussen niet mee hoef te nemen onder het eten.
+0
Charlotte
Hannah schreef: Verder heb ik nog een vraagje. Ik vind het na het eten altijd wel lekker om een dutje te doen. Dus ik vroeg me af of het vervoer op de terugweg precies hetzelfde is als op de heenweg, zodat ik mijn kussen niet mee hoef te nemen onder het eten.
Jaaa ik neem ook mijn kussen mee want ik moet donderdag keihard studieren ja. Dus als de boel dan een beetje rustig gehouden kan worden zou dat top zijn, ik denk dat wel veel mensen daar baat bij hebben. En ik heb nog trauma's van de terugweg van de dies, dus misschien wel goed om daar van tevoren afspraken over te maken.
+0
Hannah
Nouja, van mij hoeft het niet rustig gehouden te worden hoor. En oja, we praten hier wel over pannenkoeken eten hoor. Ik vind een vergelijking met de Dies wat overdreven.
Verder heb ik net op de website van het pannenkoekenschip gelezen dat ze de vorige keer dat ze een pannenkoekenmaaltijd bij ons kwamen verzorgen, bijzonder gesteld waren op onze dansmoves. Dus als er muziek geregeld wordt en iedereen zijn/haar eetbroeken thuislaat, komt het helemaal goed.
+0
HedGe
Wie neemt er even een lekkere pannenkoek voor me mee?
Het mag wat kosten, bij wijze van he, ik wil namelijk graag een pannenkoek,
maar ik heb geen geld.
+0
Dijkio
Hoezo slapen onderweg? Het pannenkoekenschip ligt aan het schuitendiep hoor.
+0
Maurice
Maar da's een eind als je gaat kruipen hoor. Gaan er nog mensen pannenkoeken eten met een feyenoord-shirtje oid aan?
+0
Andrea
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Pauline (haakt aan voor toetje)
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
Hannah
Kira
Gertjan (haakt aan voor toetje)
Manon
Paula
Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
Marleen
Philip
Gerjan
Andrea (nog even onder voorbehoud. Ik kan niet zo goed tegen pannekoeken en ik moet morgen om half 8 werken)
+0
Harmen
Geef die van Basten er ook even van langs als je hem tegenkomt. Ben er zelf helaas niet bij.
+0
Anja Admiraal
Thierry schreef: Ideetjes zijn welkom.
Het regent de ganse dag al, zullen we onze GSV-paraplu's meenemen? We kunnen ons erachter verstoppen als ie uitgeklapt is, er mee beschermen als ie ingeklapt is, voor een eventuele foto ziet het er gezellig uit door alle kleurtjes en buiten blijf je er droog onder. Misschien kunnen we hier nog iets mee doen?
+0
Ron-Kruidhof
Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)
+0
MarielledL
Ron-Kruidhof schreef: Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)
foodfight?
+0
AssessorJoost
joehoe! Heb vrij gevraagd van mn werk, het moet niet gekker worden :D Ik bedoel, hoe vaak eet je nou pannenkoeken in je leven??
Andrea schreef: 1. Mark
2. Jasper
3. Charlotte
4. Ron
5. Wouter
6. Willy
7. Marielle
8. Thierry
9. Albert
10. Anja
11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
12. Annelies
13. Jos
14. Thereza
15. Chris
16. Robert
17. Amse
18. Pauline (haakt aan voor toetje)
19. Anne
20. Rik
21. Harm
22. Hugo
23. Lennard
24. Jeanet
25. Daan
26. Alienke
27. de Mole
28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
29. Hannah
30. Kira
31. Gertjan (haakt aan voor toetje)
32. Manon
33. Paula
34. Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
35. Marleen
36. Philip
37. Gerjan
38. Andrea (nog even onder voorbehoud. Ik kan niet zo goed tegen pannekoeken en ik moet morgen om half 8 werken)
39. Dik
+0
Charlotte
Ron-Kruidhof schreef: Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)
Die van mij is al stuk, zal ik em meenemen?
+0
Winters
Heel dik. Nog wat anders; Als je nog een mooie poster hebt van vrouwelijk schoon die je eigenlijk toch al zat bent, neem die even mee. Niet omdat ik bang ben dat ik me ga vervelen tijdens het eten maar omdat ik hem nodig heb. Alvast bedankt!
+0
Christine H
Helaas voor mij ga ik niet mee pannenkoeken eten, maar top dat het doorgaat en ik wens iedereen hele leuke avond!
+0
AlwinS
Christine H schreef: Helaas voor mij ga ik niet mee pannenkoeken eten, maar top dat het doorgaat en ik wens iedereen hele leuke avond!
Sluit ik me helemaal bij aan. Al blijf ik erbij dat buiten de deur pannenkoeken eten op zijn tijd wel heel leuk is, maar ze smaken nooit zo goed als thuis!
Nice, lekker veel mensen
gaan we nog iets ludieks doen?
Ideetjes zijn welkom. Anders verzinnen we het wel in de bus.
Als we nou slagroom meenemen? Kunnen we crêpes maken!
Oke, thierry jij bent tafelpraeses?
Misschien kan iemand Arend vragen of we zijn ghettoblaster meemogen voor een sfeervol achtergrondmuziekje. Cd's zijn dan ook wel chill, ook voor onderweg.
Kristel krijgt overigens 20 euro sponsorgeld van Gerjan voor AIA als ze als eerste in de keuken een pannenkoek weet te bakken.
Verder heb ik nog een vraagje. Ik vind het na het eten altijd wel lekker om een dutje te doen. Dus ik vroeg me af of het vervoer op de terugweg precies hetzelfde is als op de heenweg, zodat ik mijn kussen niet mee hoef te nemen onder het eten.
Jaaa ik neem ook mijn kussen mee want ik moet donderdag keihard studieren ja. Dus als de boel dan een beetje rustig gehouden kan worden zou dat top zijn, ik denk dat wel veel mensen daar baat bij hebben. En ik heb nog trauma's van de terugweg van de dies, dus misschien wel goed om daar van tevoren afspraken over te maken.
Nouja, van mij hoeft het niet rustig gehouden te worden hoor. En oja, we praten hier wel over pannenkoeken eten hoor. Ik vind een vergelijking met de Dies wat overdreven.
Verder heb ik net op de website van het pannenkoekenschip gelezen dat ze de vorige keer dat ze een pannenkoekenmaaltijd bij ons kwamen verzorgen, bijzonder gesteld waren op onze dansmoves. Dus als er muziek geregeld wordt en iedereen zijn/haar eetbroeken thuislaat, komt het helemaal goed.
Wie neemt er even een lekkere pannenkoek voor me mee?
Het mag wat kosten, bij wijze van he, ik wil namelijk graag een pannenkoek,
maar ik heb geen geld.
Hoezo slapen onderweg? Het pannenkoekenschip ligt aan het schuitendiep hoor.
Maar da's een eind als je gaat kruipen hoor. Gaan er nog mensen pannenkoeken eten met een feyenoord-shirtje oid aan?
Geef die van Basten er ook even van langs als je hem tegenkomt. Ben er zelf helaas niet bij.
Het regent de ganse dag al, zullen we onze GSV-paraplu's meenemen? We kunnen ons erachter verstoppen als ie uitgeklapt is, er mee beschermen als ie ingeklapt is, voor een eventuele foto ziet het er gezellig uit door alle kleurtjes en buiten blijf je er droog onder. Misschien kunnen we hier nog iets mee doen?
Als je die heel wilt houden zou ik dat maar niet doen, denk dat we niet zomaar binnenkomen!;)
foodfight?
joehoe! Heb vrij gevraagd van mn werk, het moet niet gekker worden :D Ik bedoel, hoe vaak eet je nou pannenkoeken in je leven??
Die van mij is al stuk, zal ik em meenemen?
Heel dik. Nog wat anders; Als je nog een mooie poster hebt van vrouwelijk schoon die je eigenlijk toch al zat bent, neem die even mee. Niet omdat ik bang ben dat ik me ga vervelen tijdens het eten maar omdat ik hem nodig heb. Alvast bedankt!
Helaas voor mij ga ik niet mee pannenkoeken eten, maar top dat het doorgaat en ik wens iedereen hele leuke avond!
Sluit ik me helemaal bij aan. Al blijf ik erbij dat buiten de deur pannenkoeken eten op zijn tijd wel heel leuk is, maar ze smaken nooit zo goed als thuis!