Maurice schreef: ben wel benieuwd naar de eetgewoonten van sommige gsv-ers.
Ik lust ze rauw, wat jullie? ;)
+0
AnnLou
Ik wil er heel veel fratsen op, denk ik..
+0
Manon ten Have
. Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Pauline (haakt aan voor toetje)
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
Hannah
Kira
Gertjan (haakt aan voor toetje)
Manon
+0
UndahCovah
Vergeet vooral niet foto's te maken en te filmen tijdens het pannenkoeken eten, het wordt een feestmaal denk ik! Helaas moet ik de volgende dag op de practicumzaal staan, en daar mag je geen pannenkoeken in je maag hebben.
+0
Paula Lunenborg
. Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Hannah
Kira
Manon
Paula
Nemen we dan als toetje een McFlurry? Das echt veel beter dan sorbets!
+0
Holsappel
Even serieus. De gsv kennende gaan we de komende vijf jaar geen pannenkoeken meer eten, dus beter geef je je als een sneltrein op om er een bizar toffe maaltijd van te maken
+0
Charlotte
Is er wel goed geinformeerd tot hoelaat het Pannenkoekenschip geopend is? Want het zou wel echt flink bagger zijn als de boel al gesloten is als we aan komen kakken.
+0
Elsa
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Hannah
Kira
Manon
Paula
Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
+0
Marleen
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Hannah
Kira
Manon
Paula
Elsa (mits ik mn huiswerk af heb)
Marleen
+0
Roorda
zijn er ook blini?
en crepes?
+0
Thierry
Zeker. Gewoon opgeven.
+0
Roorda
Ik ben er wel bij.
Passen we wel met zn allen in dat pannenkoekenschip daarzo?
En nemen we nog een paar van pannenkoeken mee ?
+0
UndahCovah
Het komt niet zo vaak voor dat de GSV gaat pannenkoeken eten. Wordt er daarom ook budget vrijgemaakt door de Senaat om pannenkoeken eten te stimuleren? Ik denk dat iedereen het prima vindt als de GSV mee betaalt aan pannenkoeken eten, tenslotte wil iedereen dat de GSV pannenkoeken gaat eten. Zo wordt de prijs per pannenkoek niet zo hoog voor de individuele GSV'er die besluit pannenkoeken te gaan eten.
Pannenkoek, pannenkoek, pannenkoek in je onderbroek.
+0
Hannah
Zullen we vanavond wel een beetje op elkaar letten, dat niemand teveel pannenkoeken gaat eten? Vind het altijd zo zuur als we terug op de fiets steeds moeten stoppen omdat er een kotsgeur in de lucht hangt.
Gerjan gaat ook mee!
+0
Kira
Pauline is op mysterieuze wijze van de lijst verdwenen, terwijl die toch echt mee gaat!
+0
Hannah
Staat op nummer 18, op de oude plek van Freerk-Jan :-) Ik vroeg het me ook net af.
Ik haak halverwege het voorgerecht aan.
Ik lust ze rauw, wat jullie? ;)
Ik wil er heel veel fratsen op, denk ik..
. Mark
Vergeet vooral niet foto's te maken en te filmen tijdens het pannenkoeken eten, het wordt een feestmaal denk ik! Helaas moet ik de volgende dag op de practicumzaal staan, en daar mag je geen pannenkoeken in je maag hebben.
. Mark
Nemen we dan als toetje een McFlurry? Das echt veel beter dan sorbets!
Even serieus. De gsv kennende gaan we de komende vijf jaar geen pannenkoeken meer eten, dus beter geef je je als een sneltrein op om er een bizar toffe maaltijd van te maken
Is er wel goed geinformeerd tot hoelaat het Pannenkoekenschip geopend is? Want het zou wel echt flink bagger zijn als de boel al gesloten is als we aan komen kakken.
zijn er ook blini?
en crepes?
Zeker. Gewoon opgeven.
Ik ben er wel bij.
Passen we wel met zn allen in dat pannenkoekenschip daarzo?
En nemen we nog een paar van pannenkoeken mee ?
Het komt niet zo vaak voor dat de GSV gaat pannenkoeken eten. Wordt er daarom ook budget vrijgemaakt door de Senaat om pannenkoeken eten te stimuleren? Ik denk dat iedereen het prima vindt als de GSV mee betaalt aan pannenkoeken eten, tenslotte wil iedereen dat de GSV pannenkoeken gaat eten. Zo wordt de prijs per pannenkoek niet zo hoog voor de individuele GSV'er die besluit pannenkoeken te gaan eten.
Pannenkoek, pannenkoek, pannenkoek in je onderbroek.
Zullen we vanavond wel een beetje op elkaar letten, dat niemand teveel pannenkoeken gaat eten? Vind het altijd zo zuur als we terug op de fiets steeds moeten stoppen omdat er een kotsgeur in de lucht hangt.
Gerjan gaat ook mee!
Pauline is op mysterieuze wijze van de lijst verdwenen, terwijl die toch echt mee gaat!
Staat op nummer 18, op de oude plek van Freerk-Jan :-) Ik vroeg het me ook net af.
Superleuk dit!
Pannenkoeken zijn heerlijk!
Helaas kan ik niet mee maar gelukkig heb ik thuis al een hele lekkere pannenkoek.