Bah, wat kortdag! Lijkt me heel lekker/gezellig, maar ik heb al wat gepland.

Thereza schreef: 1. Mark 2. Jasper 3. Charlotte 4. Ron 5. Wouter 6. Willy 7. Marielle 8. Thierry 9. Albert 10. Anja 11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0 12. Annelies 13. jos 14. Thereza

En ik dus.

Chrisgerritarnold schreef:
Thereza schreef: 1. Mark 2. Jasper 3. Charlotte 4. Ron 5. Wouter 6. Willy 7. Marielle 8. Thierry 9. Albert 10. Anja 11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0 12. Annelies 13. jos 14. Thereza
  1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
  12. Annelies
  13. jos
  14. Thereza
  15. Chris

Is het geen optie om ipv een grote tafel, 2 of 3 kleine tafels te reserveren? Omdat het wel erg kort dag is en veel mensen al een eetafspraak hebben staan.

Sorry ik ga niet mee, ik vind die pannenkoeken daar niet zo lekker...

Elsa schreef: Sorry ik ga niet mee, ik vind die pannenkoeken daar niet zo lekker...

als je honger hebt moet je soms gewoon eten wat de pot schaft

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
  12. Annelies
  13. jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  • amse
    Freerkjan
    Anne
    Rik
    Ron
    Harm
    Hugo
    Lennard
Robert schreef: 1. Mark 2. Jasper 3. Charlotte 4. Ron 5. Wouter 6. Willy 7. Marielle 8. Thierry 9. Albert 10. Anja 11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0 12. Annelies 13. Jos 14. Thereza 15. Chris 16. Robert 17. Amse 18. Freerkjan 19. Anne 20. Rik 21. Harm 22. Hugo 23. Lennard 24. Jeanet 25. Daan

Dikke kans dat Gerjan, Pauline, Gertjan, Kira, Jorien, Paula en ik ook wel meewillen. Worden we na het eten ook weer thuisgebracht? Zou fijn zijn als ik de volgende dag om 11u weer bekomen ben van dit vreetfestijn.

Oja, als de tafels vol zijn, sta ik mijn plekje uiteraard wel af aan iemand die nog lid is :-)

Ik wil ook heel graag mee! lekkor pannekoekon.
Maar ben een beetje te laat, sorry. Maar toch wil ik mee.

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Freerkjan
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke

Wanneer wordt nu precies bekend gemaakt of het doorgaat of niet? Dan kan ik ook weer dingen inplannen, of juist wegplannen.

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Freerkjan
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke
  27. de Mole
  1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Freerkjan
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke
  27. de Mole
  28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
Ron-Kruidhof

als we hannah mogen geloven en zij ook allen meegaan dan zijn we met heel wat lui en kan het wel doorgaan vind ik,,

maarja, wie ben ik

Ron-Kruidhof schreef: maarja, wie ben ik

Met die vraag worstel ik ook wel eens.

Het gaat door. Iedereen kan zich gewoon blijven opgeven tot morgenavond. Doe dat gerust en roep iedereen op om lekker mee te gaan, wordt gezellig! Hoe meer mensen hoe goedkoper p.p. topdeal! Als we met de max. 75 gaan kost het maar 9 euro en een kwartje.

1. Mark
  2. Jasper
  3. Charlotte
  4. Ron
  5. Wouter
  6. Willy
  7. Marielle
  8. Thierry
  9. Albert
  10. Anja
  12. Annelies
  13. Jos
  14. Thereza
  15. Chris
  16. Robert
  17. Amse
  18. Freerkjan
  19. Anne
  20. Rik
  21. Harm
  22. Hugo
  23. Lennard
  24. Jeanet
  25. Daan
  26. Alienke
  27. de Mole
  28. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
  29. Hannah
  30. Kira
  31. Gertjan (haakt aan voor toetje)
  32. Pauline (haakt aan voor toetje)

Het gaat door. Iedereen kan zich gewoon blijven opgeven tot morgenavond. Doe dat gerust en roep iedereen op om lekker mee te gaan, wordt gezellig! Hoe meer mensen hoe goedkoper p.p. topdeal! Als we met de max. 75 gaan kost het maar 9 euro en een kwartje.

. Mark

1. Jasper
  2. Charlotte
  3. Ron
  4. Wouter
  5. Willy
  6. Marielle
  7. Thierry
  8. Albert
  9. Anja
  10. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
  11. Annelies
  12. Jos
  13. Thereza
  14. Chris
  15. Robert
  16. Amse
  17. Pauline (haakt aan voor toetje)
  18. Anne
  19. Rik
  20. Harm
  21. Hugo
  22. Lennard
  23. Jeanet
  24. Daan
  25. Alienke
  26. de Mole
  27. Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
  28. Hannah
  29. Kira
  30. Gertjan (haakt aan voor toetje)

Helaas moet ik afhaken. Wegens de regeling 'P in 2' ben ik genoodzaakt om aanstaande woensdag keihard te studeren voor mn tentamens. Nu zou u kunnen zeggen dat je toch moet eten, maar ik denk dat pannenkoeken eten toch veel tijd kost. Daarnaast krijg je er zo'n vol gevoel van alsof je misselijk bent. Dat betekent dus dat ik 's avonds niet meer in staat zal zijn om te studeren.
Overigens kan ik u van harte aanbevelen om fristi bij uw pannenkoek te drinken, dit zorgt voor een frisse afwisseling tijdens de vaak sompige pannenkoeken.

ps. ik vind het verwerpelijk als mensen hun bord helemaal schoon likken, alhoewel dat wel scheelt bij de afwas.

Cool. Dan gaan we dat pannenkoekenschip even vol maken, 75 mensen is het doel. Ga allemaal mee, wordt vet leuk.

Gaat Eduard niet mee voor een live-stream van het pannenkoeken eten? Ik kan er helaasch niet bij zijn maar ben wel benieuwd naar de eetgewoonten van sommige gsv-ers.