Bah, wat kortdag! Lijkt me heel lekker/gezellig, maar ik heb al wat gepland.
+0
C.A.
Thereza schreef: 1. Mark
2. Jasper
3. Charlotte
4. Ron
5. Wouter
6. Willy
7. Marielle
8. Thierry
9. Albert
10. Anja
11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
12. Annelies
13. jos
14. Thereza
En ik dus.
+0
Thereza
Chrisgerritarnold schreef:
Thereza schreef: 1. Mark
2. Jasper
3. Charlotte
4. Ron
5. Wouter
6. Willy
7. Marielle
8. Thierry
9. Albert
10. Anja
11. Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
12. Annelies
13. jos
14. Thereza
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
Annelies
jos
Thereza
Chris
+0
Edje
Is het geen optie om ipv een grote tafel, 2 of 3 kleine tafels te reserveren? Omdat het wel erg kort dag is en veel mensen al een eetafspraak hebben staan.
+0
Elsa
Sorry ik ga niet mee, ik vind die pannenkoeken daar niet zo lekker...
+0
smeerkees
Elsa schreef: Sorry ik ga niet mee, ik vind die pannenkoeken daar niet zo lekker...
als je honger hebt moet je soms gewoon eten wat de pot schaft
+0
Robert
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Kristel (ik dacht dat ik Kristel moest opgeven, maar niet boos worden als het niet zo is oke?0
Annelies
jos
Thereza
Chris
Robert
+0
Winters
amse
Freerkjan
Anne
Rik
Ron
Harm
Hugo
Lennard
+0
Jeanet
Robert schreef: 1. Mark
2. Jasper
3. Charlotte
4. Ron
5. Wouter
6. Willy
7. Marielle
8. Thierry
9. Albert
10. Anja
12. Annelies
13. Jos
14. Thereza
15. Chris
16. Robert
17. Amse
18. Freerkjan
19. Anne
20. Rik
21. Harm
22. Hugo
23. Lennard
24. Jeanet
25. Daan
+0
Hannah
Dikke kans dat Gerjan, Pauline, Gertjan, Kira, Jorien, Paula en ik ook wel meewillen. Worden we na het eten ook weer thuisgebracht? Zou fijn zijn als ik de volgende dag om 11u weer bekomen ben van dit vreetfestijn.
Oja, als de tafels vol zijn, sta ik mijn plekje uiteraard wel af aan iemand die nog lid is :-)
+0
Alienke
Ik wil ook heel graag mee! lekkor pannekoekon.
Maar ben een beetje te laat, sorry. Maar toch wil ik mee.
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Freerkjan
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
+0
Charlotte
Wanneer wordt nu precies bekend gemaakt of het doorgaat of niet? Dan kan ik ook weer dingen inplannen, of juist wegplannen.
+0
Michel
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Freerkjan
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
+0
Dijkio
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Freerkjan
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Theo S. (en hij houdt erg van stroopspekjes)
+0
Ron-Kruidhof
als we hannah mogen geloven en zij ook allen meegaan dan zijn we met heel wat lui en kan het wel doorgaan vind ik,,
maarja, wie ben ik
+0
Dijkio
Ron-Kruidhof schreef: maarja, wie ben ik
Met die vraag worstel ik ook wel eens.
+0
Thierry
Het gaat door. Iedereen kan zich gewoon blijven opgeven tot morgenavond. Doe dat gerust en roep iedereen op om lekker mee te gaan, wordt gezellig! Hoe meer mensen hoe goedkoper p.p. topdeal! Als we met de max. 75 gaan kost het maar 9 euro en een kwartje.
Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Freerkjan
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Hannah
Kira
Gertjan (haakt aan voor toetje)
Pauline (haakt aan voor toetje)
+0
Bruins
Het gaat door. Iedereen kan zich gewoon blijven opgeven tot morgenavond. Doe dat gerust en roep iedereen op om lekker mee te gaan, wordt gezellig! Hoe meer mensen hoe goedkoper p.p. topdeal! Als we met de max. 75 gaan kost het maar 9 euro en een kwartje.
. Mark
Jasper
Charlotte
Ron
Wouter
Willy
Marielle
Thierry
Albert
Anja
Annelies
Jos
Thereza
Chris
Robert
Amse
Pauline (haakt aan voor toetje)
Anne
Rik
Harm
Hugo
Lennard
Jeanet
Daan
Alienke
de Mole
Hannah
Kira
Gertjan (haakt aan voor toetje)
Helaas moet ik afhaken. Wegens de regeling 'P in 2' ben ik genoodzaakt om aanstaande woensdag keihard te studeren voor mn tentamens. Nu zou u kunnen zeggen dat je toch moet eten, maar ik denk dat pannenkoeken eten toch veel tijd kost. Daarnaast krijg je er zo'n vol gevoel van alsof je misselijk bent. Dat betekent dus dat ik 's avonds niet meer in staat zal zijn om te studeren.
Overigens kan ik u van harte aanbevelen om fristi bij uw pannenkoek te drinken, dit zorgt voor een frisse afwisseling tijdens de vaak sompige pannenkoeken.
ps. ik vind het verwerpelijk als mensen hun bord helemaal schoon likken, alhoewel dat wel scheelt bij de afwas.
+0
Winters
Cool. Dan gaan we dat pannenkoekenschip even vol maken, 75 mensen is het doel. Ga allemaal mee, wordt vet leuk.
+0
Maurice
Gaat Eduard niet mee voor een live-stream van het pannenkoeken eten? Ik kan er helaasch niet bij zijn maar ben wel benieuwd naar de eetgewoonten van sommige gsv-ers.
Bah, wat kortdag! Lijkt me heel lekker/gezellig, maar ik heb al wat gepland.
En ik dus.
Is het geen optie om ipv een grote tafel, 2 of 3 kleine tafels te reserveren? Omdat het wel erg kort dag is en veel mensen al een eetafspraak hebben staan.
Sorry ik ga niet mee, ik vind die pannenkoeken daar niet zo lekker...
als je honger hebt moet je soms gewoon eten wat de pot schaft
Freerkjan
Anne
Rik
Ron
Harm
Hugo
Lennard
Dikke kans dat Gerjan, Pauline, Gertjan, Kira, Jorien, Paula en ik ook wel meewillen. Worden we na het eten ook weer thuisgebracht? Zou fijn zijn als ik de volgende dag om 11u weer bekomen ben van dit vreetfestijn.
Oja, als de tafels vol zijn, sta ik mijn plekje uiteraard wel af aan iemand die nog lid is :-)
Ik wil ook heel graag mee! lekkor pannekoekon.
Maar ben een beetje te laat, sorry. Maar toch wil ik mee.
Wanneer wordt nu precies bekend gemaakt of het doorgaat of niet? Dan kan ik ook weer dingen inplannen, of juist wegplannen.
als we hannah mogen geloven en zij ook allen meegaan dan zijn we met heel wat lui en kan het wel doorgaan vind ik,,
maarja, wie ben ik
Met die vraag worstel ik ook wel eens.
. Mark
Helaas moet ik afhaken. Wegens de regeling 'P in 2' ben ik genoodzaakt om aanstaande woensdag keihard te studeren voor mn tentamens. Nu zou u kunnen zeggen dat je toch moet eten, maar ik denk dat pannenkoeken eten toch veel tijd kost. Daarnaast krijg je er zo'n vol gevoel van alsof je misselijk bent. Dat betekent dus dat ik 's avonds niet meer in staat zal zijn om te studeren.
Overigens kan ik u van harte aanbevelen om fristi bij uw pannenkoek te drinken, dit zorgt voor een frisse afwisseling tijdens de vaak sompige pannenkoeken.
ps. ik vind het verwerpelijk als mensen hun bord helemaal schoon likken, alhoewel dat wel scheelt bij de afwas.
Cool. Dan gaan we dat pannenkoekenschip even vol maken, 75 mensen is het doel. Ga allemaal mee, wordt vet leuk.
Gaat Eduard niet mee voor een live-stream van het pannenkoeken eten? Ik kan er helaasch niet bij zijn maar ben wel benieuwd naar de eetgewoonten van sommige gsv-ers.