Lingo 19:05-19:25 Veldman en Neef op de nationale televisie
Een onderwerp gestart door Naef
+0
Henri L
Hij drukte zelfs zijn neus tegen de camera aan om het te kunnen zien. En Neef moet voortaan van de ballen afblijven.
+0
BJ
Ha Wouter, droogkloot!
Maar ik vond het wel flauw dat jullie niet aan de beurt kwamen. BANKBILJET hadden jullie trouwens moeten zien.
+0
Hadewig
Haha, leuk hoor!! 'Noviet', hoe lang had je daarover nagedacht??
+0
weenyman
Leuk stukje. Laten we zeggen 'net' niet verloren.
"En wat zeg je dan? Bedankt!" Nanne: "Nee, sorry!" Hehe, mooiste stukje als je het mij vraagt!
+0
RianneS
haha ik vond t ook erg grappig ja! Wel jammer dat we niet even jullie in de finale konden bewonderen!
+0
Harald
Nanne, koop een bril ofzo.
+0
JP.
(de volledige aflevering volgt binnenkort)
+0
BJ
Prachtig filmpje JP!
+0
n@nno
Fak zeg, wat stond ik voor lul :D! Gewoon helemaal me zelf en daarom zo erg....kom steeds meer achter dat mijn geaardheid toch niet helemaal zo is zoals ik het zelf beleef, dat handje de hele tijd!
Verder nice om te zien.
+0
n@nno
Vet filmpje trouwens JP. Mn moeder ligt echt helemaal in een deuk :D!
+0
Naef
JP. schreef:
Retebriljant!
Verder iedereen bedankt voor het kijken. Toch even 893.000 kijkers getrokken met het verkeerd spellen van dooiers. Kan Talpa nog wat van leren!
+0
Naef
BJ schreef: Ha Wouter, droogkloot!
Maar ik vond het wel flauw dat jullie niet aan de beurt kwamen. BANKBILJET hadden jullie trouwens moeten zien.
Ja, maar zoals Nanne al zei... in de studio is het toch net even wat moeilijker. :wink:
Hahaha! Veel te mooi!
Wat zat er allemaal in de lingotas?
+0
N.B. Steendam
Ja, wat zou StopAidsNow er in hebben gestopt?
+0
Cobie
Wij, regio Rood, hebben van jullie genoten. Volgens mij is er nog nooit met zoveel mensen tegelijk Lingo gekeken!! ;)
+0
vanDijk
haha, supermooi nanne en wouter,
wat een mutsen die tegenstanders van jullie:
Lucile: "Hebben jullie ook zo'n moelijk woord? ":
"Nee, mijn woord is reizen, want dat doe ik graag. Binnenkort ga ik ook op vakantie"
"Mijn woord is Museum, daar kan je naartoe met de kinderen, ook als het regent."
+0
BJ
Volgens mij zei die ene dame nog iets veel leukers:
'Museum, daar kan je heen met de kinderen, of met slecht weer...'
Hij drukte zelfs zijn neus tegen de camera aan om het te kunnen zien. En Neef moet voortaan van de ballen afblijven.
Ha Wouter, droogkloot!
Haha, leuk hoor!! 'Noviet', hoe lang had je daarover nagedacht??
Leuk stukje. Laten we zeggen 'net' niet verloren.
"En wat zeg je dan? Bedankt!" Nanne: "Nee, sorry!" Hehe, mooiste stukje als je het mij vraagt!
haha ik vond t ook erg grappig ja! Wel jammer dat we niet even jullie in de finale konden bewonderen!
Nanne, koop een bril ofzo.
Prachtig filmpje JP!
Fak zeg, wat stond ik voor lul :D! Gewoon helemaal me zelf en daarom zo erg....kom steeds meer achter dat mijn geaardheid toch niet helemaal zo is zoals ik het zelf beleef, dat handje de hele tijd!
Verder nice om te zien.
Vet filmpje trouwens JP. Mn moeder ligt echt helemaal in een deuk :D!
Retebriljant!
Verder iedereen bedankt voor het kijken. Toch even 893.000 kijkers getrokken met het verkeerd spellen van dooiers. Kan Talpa nog wat van leren!
Ja, maar zoals Nanne al zei... in de studio is het toch net even wat moeilijker. :wink:
Door de 10-minuten limiet van Youtube in 2 delen:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=HEahAdiarCc
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=3pxE0EwaNnQ
Hahaha! Veel te mooi!
Wat zat er allemaal in de lingotas?
Ja, wat zou StopAidsNow er in hebben gestopt?
Wij, regio Rood, hebben van jullie genoten. Volgens mij is er nog nooit met zoveel mensen tegelijk Lingo gekeken!! ;)
haha, supermooi nanne en wouter,
wat een mutsen die tegenstanders van jullie:
Lucile: "Hebben jullie ook zo'n moelijk woord? ":
"Nee, mijn woord is reizen, want dat doe ik graag. Binnenkort ga ik ook op vakantie"
"Mijn woord is Museum, daar kan je naartoe met de kinderen, ook als het regent."
Volgens mij zei die ene dame nog iets veel leukers:
'Museum, daar kan je heen met de kinderen, of met slecht weer...'
Ik ben niet zo'n beste quoter.. :S
Volgende keer maar 9 letterwoorden lingo!