en praktisch iedereen heeft wel een gsv-trui dus koud zullen we het ook niet hebben ;)
+0
Naef
Henrique schreef: en praktisch iedereen heeft wel een gsv-trui dus koud zullen we het ook niet hebben ;)
Tsja, ik denk dat weinig Kei-lopers een GSV trui hebben.
+0
JP.
Even tussendoor voordat mensen gaan roepen 'hoe staat het eigenlijk met die kledinglijn'; de drukker heeft toegezegd dat het deze week allemaal geregeld zou worden. De ervaring leert dat dat in principe nog niks zegt, maar we hopen er het beste van.
En anders hebben jullie vast nog wel ergens een andere trui liggen.
+0
Octr
Ik ben er ook bij.
+0
Jasper
ik ben er ook bij
+0
RianneS
als t nog kan wil ik er ook bij zijn..... sorry ben nog niet lang terug van vakantie... als t niet meer kan dan geeft dat niet, mijn fout(net een uurtje na de deadline zie ik namelijk...)
+0
Cobie
kan nog wel hoor! ;)
+0
Lucky
Brabant is ook van de partij! we nemen wel een doosje hamburgers mee als de mondvoorraad niet toereikend is ;)
+0
Roskam
Kan ik me ook nog opgeven? Ben net terug van vakantie...
+0
Christine
Ik meld me hierbij weer af. Voor de bbqers: eetze!
+0
Cobie
Klaasjan en Rik, jullie staan genoteerd. En Christine jou heb ik weer van de lijst gehaald.
+0
Rob
Ik boek ook nog even een last-minute!
+0
Lucky
Owjah met brabant bedoelde ik eik niet alleen mezelf maar ook die andere... :p
+0
huubkant
kan ik ook nog meedoen? tot vanavond
+0
Stieneke
ik hoop er ook te zijn
+0
Feike
Ik ben er vanavond ook wel bij!
+0
Lech Walesa
Ik ook! Tenminste als dat nog kan...
+0
Roskam
Kan ik met iemand die kant op liften? Mijn achtervelg heeft het begeven...
+0
HT
Nou, was me dat even rete-relaxed! Die DrEC heeft dat wel erg strak georganiseerd! (Bedankt, Cobie ;)). Ik vond het heel tof dat het zo druk was, en volgens mij is het ook nieuw dat er novieten alvast komen snuffelen...
+0
Henri L
ik hoorde dat er 3 potentials waren? kan iemand dat bevestigen?
en praktisch iedereen heeft wel een gsv-trui dus koud zullen we het ook niet hebben ;)
Tsja, ik denk dat weinig Kei-lopers een GSV trui hebben.
Even tussendoor voordat mensen gaan roepen 'hoe staat het eigenlijk met die kledinglijn'; de drukker heeft toegezegd dat het deze week allemaal geregeld zou worden. De ervaring leert dat dat in principe nog niks zegt, maar we hopen er het beste van.
En anders hebben jullie vast nog wel ergens een andere trui liggen.
Ik ben er ook bij.
ik ben er ook bij
als t nog kan wil ik er ook bij zijn..... sorry ben nog niet lang terug van vakantie... als t niet meer kan dan geeft dat niet, mijn fout(net een uurtje na de deadline zie ik namelijk...)
kan nog wel hoor! ;)
Brabant is ook van de partij! we nemen wel een doosje hamburgers mee als de mondvoorraad niet toereikend is ;)
Kan ik me ook nog opgeven? Ben net terug van vakantie...
Ik meld me hierbij weer af. Voor de bbqers: eetze!
Klaasjan en Rik, jullie staan genoteerd. En Christine jou heb ik weer van de lijst gehaald.
Ik boek ook nog even een last-minute!
Owjah met brabant bedoelde ik eik niet alleen mezelf maar ook die andere... :p
kan ik ook nog meedoen? tot vanavond
ik hoop er ook te zijn
Ik ben er vanavond ook wel bij!
Ik ook! Tenminste als dat nog kan...
Kan ik met iemand die kant op liften? Mijn achtervelg heeft het begeven...
Nou, was me dat even rete-relaxed! Die DrEC heeft dat wel erg strak georganiseerd! (Bedankt, Cobie ;)). Ik vond het heel tof dat het zo druk was, en volgens mij is het ook nieuw dat er novieten alvast komen snuffelen...
ik hoorde dat er 3 potentials waren? kan iemand dat bevestigen?