Ah vandaar dat ik geen zingende en brullende mensen langs mn kamer hoorde lopen zoals het aan het begin van de wedstrijd was!
Verder voor de mensen die geen zin hebben om een tyfend naar coendersborg te fietsen, om half2 in de HEShal van de ACLO speel ik. U bent van harte welkom!

Hoe ging het Renske? Ook gewonnen? Oja, over de ACLO gesproken, Mark kreeg een annulering voor een uur van de we gereserveerd hadden. Ik kan de ACLOsite niet meer op en mn webmail ook niet om te kijken of het andere uur ook geannuleerd is, maar het zou dus kunnen dat het donderdag niet doorgaat...

Hee om 10 over 10 op Talpa: De Wedstrijden!

HERACLES - WILLEM II eindigt in 2-2

Nou, ze hebben gevochten hoor, mijn jongens.

Het was een spannende wedstrijd waarin beide ploegen aan elkaar gewaagd waren. Vooral na de 2e helft overheersde Heracles, maar ze wisten dit enhousiasme niet om te zetten in doelpunten. In de 89e minuut maakte Remon de Vries een lichte overtreding in het strafschopgebied op Rydell Poepon waardoor Willem II helaas een strafschop krijgt en benut. Maar Heracles geeft natuurlijk niet op en Everton Ramos da Silva speelt op het randje van de blessuretijd de 2-2 binnen.

Verdiend, verdiend, weer een punt erbij!!! :dance:

Ik neem aan dat je in je verslag 1-1 bedoeld?

Ja zeker heb ik gewonnen! En wel met 3-1!! We hebben gevochten als leeuwen, jammer dat er niemand langs de lijn stond (van de GSV)(Of van de VVD)
Moimoimoi... wat een dag vandaag.. Heeeerlijk. :biggrin:

Als je NU Ajax-Feyenoord wilt bekijken: www.voetbalinbeeld.nl ik kijk via Sopcast, ff downloaden en hopla :D

welk channel gebruik je dan?

voetbalstreaming.cautela, ik heb prima beeld

Hannah schreef: Oja, over de ACLO gesproken, Mark kreeg een annulering voor een uur van de we gereserveerd hadden. Ik kan de ACLOsite niet meer op en mn webmail ook niet om te kijken of het andere uur ook geannuleerd is, maar het zou dus kunnen dat het donderdag niet doorgaat...

hm ik kijk net op aclosport.nl en ik zie dat donderdag 10-12u wel bezet is... vreemd, misschien ff over bellen? Heb wel zin in een training hoor! :)

Heb ik wat gezegt dan?

Sorry voor de mensen die mijn bericht al hebben gelezen.

Hee verander je post ff Rolv, nogal klote voor mensen die vanavond willen kijken om de uitslag al te zien.

Ha! Ff weer een up-date uit de Jupiler-League: RBC heeft met 2-0 van Omniworld (Almere) gewonnen.Opmerkelijk daarbij was dat Kees Kwakman tijdens de wedstrijd zijn shirt uittrok zonder geel te krijgen. Zn shirt was nl gescheurd:

Haha, Dorine, je hebt met je 'superboeren' van de Graafschap 1-1 gelijkgespeeld tegen FC Eindhoven! Dat betekent dat ik weer koploper ben in de League!!

Gaat de traiining donderdag nog door? ik heb er wel weer zin in eigelijk

Twente heeft weer gewonnen hoor, weer niet gezien maar het was 2-1 tegen Excelsior. Dat zegt wel weer genoeg... er is er maar 1!

Donderdag ben ik er sowieso niet bij, of het moet na 1 uur zijn.

Wat een pech afgelopen zondag... Feyenoord verliest onterecht met 3 punten verschil van Ajax. De tweede helft waren we gewoon beter... Nah ja, laten we het maar zo snel mogelijk vergeten.

Ja... donderdag. Gaat dat nog door? Dit keer ben ik er bij. Ik ben nog fris; geen spierpijn en geen blessure.

Maar wel een speler uitgeschakeld. Urby Emanuelson (Ajax) is er woensdag niet bij met de oefeninterland tegen Rusland door een blessure...

Klopt, net als Heitinga.

Hee ik zie net dat ik ook een annulering heb voor 10-11 donderdag. Het feest gaat dus niet door. Tenzij er animo is het Noorderplantsoen in te gaan...

Aaaah...jammer, ik had net zo'n zin! Noorderplantsoen is prima als de zon een beetje schijnt. Dan mag jij wel drie lagen aantrekken Hannah Bremer :D

Hee even wat anders:

keet schreef: Amicae amicique, Op 2 maart 2007 zal de Interamicale Sportdag, door de VGSEi georganiseerd, plaatsvinden. Daar wil ik u van harte voor uitnodigen en u ook aanmoedigen om mee te doen. U kunt zich vanaf heden inschrijven voor de verschillende activiteiten, en dat zijn dit jaar: - zaalvoetbal (minimaal 7 per team) - poker, en wel Texas Holdem U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar senscie@vgsei.nl . Om de organisatie te bevorderen vragen wij u niet te treuzelen en zich liefst vandaag nog en uiterlijk 23 februari in te schrijven. Wij vragen u het volgende in de mail te vermelden: - naam - keuze van activiteit - vereniging - evt. naam team, in geval van zaalvoetbal De sportdag zal plaatsvinden in Utrecht, en wel in sporthal Zuilen. Deze hal is vanaf Utrecht Centraal te bereiken met GVU buslijnen 3 en 6. Het adres van de hal is Burgemeester Norbruislaan 13. U wordt om 10:30 verwacht aanwezig te zijn, en om 15:30 zullen de geregelde activiteiten afgelopen zijn. Hopend op een goede sportdag zien wij vele inschrijvingen tegemoet! Met amicale groet, namens de Sport- en Spelcie der VGSEi, Marco van de Weerdhof

Lijkt me een mooie gelegenheid voor iedereen om wat wedstrijdervaring om te doen