Hannah

Aangeboden per 1 juli: kamer Parelstraat 112

Christianne gaat ons helaas verlaten en daarom komt er per 1 juli een kamer vrij. Voor de aankomende studenten die dit lezen: het gaat om een kamer in een de Parelflat in de wijk Vinkhuizen (dat bevolkt wordt door zo'n 70% van de GSV), een kwartier fietsen van het centrum van Groningen verwijderd. Christianne laat in haar kamer de vloerbedekking liggen en gordijnen hangen.
[In overleg kan de kamer ook een maandje later betrokken worden, dan delen we de huurprijs voor juli door drie (en betaal je dus 1/3 voor die maand).]

Indeling van het huis:
In ons huis is de balkonkamer aan de achterkant in tweeën gedeeld (1 kamer van 6m2 en 1 kamer van 10m2). De gallerijkamer aan de voorkant is met 12m2 de grootste slaapkamer. De vrolijk geschilderde woonkamer (20m2) is gemeenschappelijk. Daar staan drie banken, een eettafel en een tv.

Daarnaast hebben we een douche, toilet, balkon, fietsenschuur en ruime keuken.

Optie 1
De gallerijkamer is de kamer die vrijkomt. Het gaat dus om een kamer van 12m2. We ontvangen huursubsidie, waardoor de huurprijs voor die kamer op 155 euro per maand (inclusief gas/water/licht/wasmachine/internet/tv/vaste telefoon) neerkomt.

Optie 2
Mocht je liever nóg goedkoper willen wonen en belangstelling hebben voor de balkonkamer van 6m2, is er ook de mogelijkheid dat ik (Hannah) doorschuif naar de gallerijkamer. In dat geval betaal je 125 euro per maand (inclusief). Je mag dan je (kleding)kast(en) op de gang zetten en je bureau in de huiskamer, zoals ik dat nu ook heb.

Reacties mogen vóór 1 juni naar onderstaand e-mailadres. Hoe eerder je mailt, hoe meer kans je maakt.

Groetjes,

Hannah Bremer - hannahbremer@gmail.com
Bardine Datema

Hoe houd je dat toch vol op een kamertje van 6m2! Echt een raadsel! Succes met het vinden van een nieuwe huisgenoot.

Christianne, waar ga jij eigenlijk naar toe?

Oew, ik mail!

Ik mail!

Hannah schreef: gallerijkamer

Tut, tut, tut.

Bedankt voor alle reacties, maar inmiddels is de kamer vergeven. Vanaf begin juli komt Erik Eekhof gezellig bij ons wonen!

X Bardine en Hannah